Hiç karşıma çıkmsaydı tanışmasaydık dediğiniz insanlar oldu mu


Benim olmadı ama sevgililerim kesin benim için öyle demişlerdir asddjdk
Kfkfkfkxlx
Sevgilim olmadığı için şanslıyım 😅
Cevap
17Cevap
Her eski sevgili için bu düşünülmez mi zaten? Eski olduğuna göre bir şeyler yanlış gitmiş, boşuna zaman ve emek demek.
Oldu ya olmasaydı insan tek herseyden iyi en iyi sevgini kendin bence
Üçü içinde aynısını söylüyorum. Gram muhattap olupta kaale alıncak kişiler değiller.
Kötü bir ilişki yaşamış olmama rağmen demedim çünkü hepsi bir şey katmıştır bana
Sevgilim olmadı zaten ama hiçbir zaman tanışmamış olmayı tercih ederdim kesin olarak..
Oldu, hepsi hayal kırıklığı ve pişmanlık olmak zorunda mı ya
Evet oldu. O da bir tecrübe benim için.
sevgilim olmadı ki zaten :d
Neden olmadi
çirkinim ondan
Anliyorum jdkd
:D ya da beni itici buluyorlar bilemiyorum
Keşkelerim yok artık.
Zaten hiç sevgilim olmadı
Vay canına
😁
Hiç ömrümde sevgilim olmadı ki...
hiç olmadıki keşke diyek 🤣🤣🤣
Evet oldu
evet oldu
Olmadı
hayır keşkelerim yok
Hayır olmadı
Olmadı
Evet
Olduu
Oldu.
olmadı
Olmadı
keşke olsaydı
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar