Begendigim insanlar oldu keske olsaydi dediklerim de oldu ama pismanligim hic olmadi. Cunku bir insanla ciddi bir iliskiye adim atmadan once cok fazla dusunurum. Eger isin sonunda pismanlik duyduysam mutlaka bazi noktalarda aceleci davranmis ya da hata yapmisimdir. Ve ya korkutuk sarhos etmistir baglamistir kendini bana.
Bakis acisina bagli. Bazen iyiki sevgilim olmuslar bunun gibi birini tanimasam boyle biriyke evlenip hayatimi karartirdim diyorum. Bazen hayak kirikliklarim aklima geliyor keske olmasaydi diyorum
En İyi Cevaplar