İnstadan tanıştıgım çocukla 1,5 hafta içinde bulusmak istemedim diye konusmayı kesti çok aceleci degil mi?

Sonuçta ben hazır degilim daha tanımaya çalışıyordum sadece ve 1 hafta mı sabredebildi çok garip degil mi amacı ciddi degildi sanırım sizce
İnstadan tanıştıgım çocukla 1,5 hafta içinde bulusmak istemedim diye konusmayı kesti çok aceleci degil mi?
Cevapla