Siz olsanız ne yapardınız? Bana yardımcı olur musunuz?

merhaba bir çocukla konuşuyorum ama tam olarak ne olduğumuzu anlamıyorum ve konuştuğu başka birisi var mı çözemiyorum daha kısa bir süre oldu zaten bunları öğrenmem için ama sizce direkt istediğimi belli Edip ben senden hoşlanıyorum demeli ve sen de bu yoldaysan eğer konuşmaya devam edelim demeli miyim? Boşyere umutlanmak istemiyorum.. ya da sizce çok istekli gözükmeden ama onun beni isteyip istemediğini ya da konuşup konuşmadığı birisi olduğumu öğrenebileceğim farklı bir mesaj yöntemi var mı
Siz olsanız ne yapardınız? Bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla