Ya erkek arkadaşımı çözemiyorum ayrılmak mı istiyor yoksa seviyor mu başka derdi mi var bir yardım edin?

3 ay sadece telefon üzerinden flört ettik çünkü işi için başka şehirdeydi sonra geldi görüştük 1 aydır da sevgiliyiz. Flört döneminde aşırı ilgili sürekli arayan soran biriydi ama sevgililik kısmına geçince arayıp sorma bitti hatta 3-4 saatte bir anca mesajlaşıyoruz doğru düzgün sohbet bile etmiyoruz flört dönemindeyken saçma sapan konuları bile konuşurdu şimdi o da bitti. Gün içinde zahmet olmazsa anca bir kez arıyor. Sevgi sözcükleri falanda azaldı flörtteki gibi çok kullanmıyor arada bir söylüyor. Yanıma gelincede aşırı samimi oluyor öpmelere doyamıyor güzel sözler söylüyor dengemi aşırı bozdu. Sıkılmış gibi de sıkılmamış gibi de seviyor gibi de sevmiyor gibi de ben anlamadım ya 😑 ayrılmak istiyor ama söyliyemiyor mu acaba diye düşünüyorum tam böyle düşünürken bir anda napıyorsun güzelliğim benim diye bir mesaj atıyor o zaman ayrılmak istemiyor demek ki diyorum benim ayarlarımı mahvetti :( bugün en son saat tam 14.40ta bir arkadaşımın ofisine geldim iş ile ilgili bir şey konuşucaz dedi bunca saat oldu konuşmuyoruz ortada yok

Ya erkek arkadaşımı çözemiyorum ayrılmak mı istiyor yoksa seviyor mu başka derdi mi var bir yardım edin?
Cevapla