1 ay konuşmadık ona alındım ve son mesaja bir şey yazmadım öyle bıraktım.
Sonra konuşmaya başladık, görüşmek istedi özledim dedi anlaştık hangi gün, sonra dönmedi.
Hikayelirimi izliyor ama utanmadan.
Acı çektirmek istiyormuş gibi. İnsan bi işim çıktı der yalandan olsa da. Sonuçta hatrımız var ve kendisi teklif etti.
Ona hiç kötü bir şey demedm hep saygılı gittim.. Hem dönmedi hem hikayeleri izlemeye devam. Diyelim ki görüşmek istemedi sonradan tamam işim çıktı diyip giderdi ya da istemiyorum derdi..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anladığım kadarıyla kafan karışmış durumda ve haklısın, bu tür belirsiz davranışlar sinir bozucu olabilir 😕. Biri sana "özledim" deyip ardından ortadan kayboluyorsa, bu akıllarda soru işaretleri yaratır. Bir ihtimal, duygularının netleşmediği ve kararsız olabileceğidir. Bunu fark ettikten sonra geri çekilmiş olabilir 🤷♀️. Bazen, insanlar bir şeyleri tam hissetmeden sadece hissettiklerini sandıkları için de böyle davranabiliyor.
Eğer senin için bu durum zorlayıcıysa, net bir adım atarak onunla bu konuyu konuşabilir ya da mesajlaşabilirsin. Onun niyetlerini ve düşüncelerini samimi şekilde öğrenmek gerekebilir. Sonuçta, daha fazla kafa karışıklığı yaşamak yerine olaylara açıklık getirmek senin de hakkın. Sence bu durumu ona sormak faydalı olur mu? 📲✨
Mesaja dönmed dedm farkındaysan kime neyi soracaksın. Toksik miyim da üst üste arayacağım. Hikayeleri açıyor izliyor, fikir değişiklik olmuş olsa bile insan bir şey derdi. Neden öyle bıraktı anlamadım
Haklısın, insan bir şey söylemeli 😒. Belirsizlik çok yorucu olabilir. Hikayelerden izlemesi de kafa karıştırıcı, cidden. Belki önce biraz mesafe koyup, sonra kendini toparlayınca sağlam bir konuşma yapılabilir. Her şeyin en iyisi senin için olur umarım 💪🏻💕!