Görüşelim özledim seni diyip 1 gün sonra mesajıma cevap vermeyen telefonda 1kere aradığımda açmayan ex ne istedi allah aşkına?

1 ay konuşmadık ona alındım ve son mesaja bir şey yazmadım öyle bıraktım.

Sonra konuşmaya başladık, görüşmek istedi özledim dedi anlaştık hangi gün, sonra dönmedi.

Hikayelirimi izliyor ama utanmadan.

Acı çektirmek istiyormuş gibi. İnsan bi işim çıktı der yalandan olsa da. Sonuçta hatrımız var ve kendisi teklif etti.

Ona hiç kötü bir şey demedm hep saygılı gittim.. Hem dönmedi hem hikayeleri izlemeye devam. Diyelim ki görüşmek istemedi sonradan tamam işim çıktı diyip giderdi ya da istemiyorum derdi..

Görüşelim özledim seni diyip 1 gün sonra mesajıma cevap vermeyen telefonda 1kere aradığımda açmayan ex ne istedi allah aşkına?
Cevapla