Arkadaşlar delireceğim eski sevgilim zaman istedi ve bir daha aramadı?

birkaç gün zaman istemişti. stresliymiş bize olumsuz yansımasını istemiyormuş kendi içine kapanmak istiyormuş birkaç gün. 2 ay geçti hiç aramadı. insan olan ayrılmak istese de sevgilisine bir açıklama yapmaz mı? çok sinirliyim mesaj atayım mı içimde kalmasın sayıp söveceğim?
Arkadaşlar delireceğim eski sevgilim zaman istedi ve bir daha aramadı?
Cevapla