Çevrede o kadar güzel kız varken benim sevilmek istemem çok ütopik bi hayal olurdu değil mi?

çok saçmaydı bi zamanlar evilmek istemem. hakkım yok böyle bi şey istemeye

Çevrede o kadar güzel kız varken benim sevilmek istemem çok ütopik bi hayal olurdu değil mi?
Cevapla