O kadar güzel ve bakımlı kız varken beni kimse farkedipte sevmez diye düşünüyorum. Haksiz miyim?

İstanbul'dayım. 23 yaşındayım
Hemşirelik 1. sinifim bu yaşıma kadar sevgilim flörtüm olmadı.
Galiba ben çirkinim o zaman
O kadar güzel ve bakımlı kız varken beni kimse farkedipte sevmez diye düşünüyorum. Haksiz miyim?
Cevapla