Ben onun kadar ona düşkün ve bağlı değilim ama o hayatımda olduğundan beridir bir çok anlamda iyi hissediyorum kendimi, ama diğer tarafım da korkuyor neler yapabilir gibisinden. Şu an sevgisi zarar vermiyor ama bildiğin tapar gibi seviyor. Olurda ayrılık olursa bu neler yapabilir bana? Yolun sonu evlilik görüyorum diyor ama insanlık hali belki ayrılırız ya da evlilik sonrası boşanma kararı alabilirsem bu nasıl toplar kendini bilmiyorum beni ürkütüyor bunlar çünkü kadın cinayetleri bir hayli artmış durumda da
hayatım merkezi ol diyor. Fakat bu durum beni rahatsız ediyor gittim konustum da, ne istersen öyle olsun sen nasıl istiyorsan diyip herseyi kabul ettiğini söylüyor ama Şu an hayatı dayım diye. Beni kendi hayatında bağımlılık gibi yapmasından bir hayli rahatsızda oluyorum ben ne yapmalıyım sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer