Bir erkek bir kadına takıntılı aşık ise ne gibi zarar verebilir?

Ben onun kadar ona düşkün ve bağlı değilim ama o hayatımda olduğundan beridir bir çok anlamda iyi hissediyorum kendimi, ama diğer tarafım da korkuyor neler yapabilir gibisinden. Şu an sevgisi zarar vermiyor ama bildiğin tapar gibi seviyor. Olurda ayrılık olursa bu neler yapabilir bana? Yolun sonu evlilik görüyorum diyor ama insanlık hali belki ayrılırız ya da evlilik sonrası boşanma kararı alabilirsem bu nasıl toplar kendini bilmiyorum beni ürkütüyor bunlar çünkü kadın cinayetleri bir hayli artmış durumda da

hayatım merkezi ol diyor. Fakat bu durum beni rahatsız ediyor gittim konustum da, ne istersen öyle olsun sen nasıl istiyorsan diyip herseyi kabul ettiğini söylüyor ama Şu an hayatı dayım diye. Beni kendi hayatında bağımlılık gibi yapmasından bir hayli rahatsızda oluyorum ben ne yapmalıyım sizce?

Bir erkek bir kadına takıntılı aşık ise ne gibi zarar verebilir?
Cevapla