Flörtüm önceden bana yürüyen biriyle arkadaşlık yaptığım için bana çok sinirli. Bu konuda haklı mı sizce?

Biri var. Arkadaşımdı. Ama beni seviyordu. Ben arkadaşlığa devam ettim. Şu an sevmiyor beni sanırım. Flörtüm de o kişiyi biliyor tanıyor. Onunla görüşmemi istemiyor. Haklı mı

Flörtüm önceden bana yürüyen biriyle arkadaşlık yaptığım için bana çok sinirli. Bu konuda haklı mı sizce?
Cevapla