1 yillik uzak mesafe iliskimden ayrildim ve kendimi kirli hissediyorum?

Evet uzak mesafeydi ilk baslarda benimle surekli bulusmak istiyordu sonralarda o dayandi ben dayanamadim her seyimi ona adadim ailem dindardir onu aileme bile anlattim annem onu oglu gibi gordu surekli manipule etti benim tum arkadaslarimi cikarttirdi gikim cikmadi takipcilerine yeni kiz geldi dedim kim erkek sandim diyor ki profilinde kizin fotografi var nur yuzlu bir sekilde... İlikismiz devam ederken eskiden hoslandigi kizla arkadasi wp grubu aciyor bunu aliyorlar sonra bunun o kiza karsi hisleri filiznleniyor ve bana ikinizin arasinda kaliyorum nasil ayni anda size sahip olamiyorum ya demisti o an ona karsi hislerim bitmisti sonra yalvardi vastan baslayalim diye istemedim ama acidigim icin devam ettik 1 yıla zar zor geldik ekim ayi yildonumumuzdu ayrildik tam unuttum tecrube edindim kendimi toparladim dicem geri dondu "Simdi mutlu musun" yazdi... Dedim evet, ozguvenim geldi tecrube oldun diye sonra youtubea girdim kanali vardi bende baktim yeni abonesi var yorumlarda flortlesiyorkar ve instagramini yalvar yakar almis... Bir de bana yuzsuz gibi yaziyor evet bitirdim kebdime cok saygisiziklar oldu ama yine de degisir diye bekledim cok istekli birisiydi ve surekli benden beklentileri vardi rahatsiz oluyordum ben boyle birisi degildim ama duygu somurusu yapiyordu bulustugumuzda disarida olmaktan utandigi ve gerildigi icin evde olmak istiyordu elleri goguslerime kayuyordu istemiyorum diyordum yine de tutup bakıyordu cok kirli hissediyorum gelecekteki askima nasil hesap vericem bilmiyorum benimle iliskiye de girmek istemisti ayrilmayiz diye soz vermisti dedim asla bunu asla yapmam diye surekli durettim iyi ki de bu tuzaga dusmemisim karsima cikacak kisi beni yine de sever mi sizce? Namusumu kaybettim mi?
1 yillik uzak mesafe iliskimden ayrildim ve kendimi kirli hissediyorum?
Cevapla