Eşimden ayrıldım aile evıne döndum ama iyi hissetmiyorum?

4 aylık evlıydık ve 1 buçuk aylık hamıleydım aylardır ailesinden çekiyordum annesı oğlumu benden alıp götürdün sen korkutuyorsun kışkırtıyorsun gibi bir ton laflar etti sırf ayrı evde oturuyorum diye abısı ablası desen karıyı buldun aılenı üzüyorsun annenı babanı üzüyorsun sen değiltşn dedı aylarca sustu benı bı kere bıle korumadı hep onları savundu bu yüzden tokat yemıslığim bıle var ben karsıma aldım güzelce konuştum hiçbir sekılde düzelmedı ailesi'nin pesınde oldu küfürler ettı bana karşınkarısının evladının derdıne hiç düşmedi ki bende en son çıkıp aıle evıne gelmek zorunda kaldım istemesem de burdada bebeğimin alınması ıstendı alıcaksın dendı aldırdılar agzımı dılımı bagladı aılem zâten bebek içerde kötü durumdaymıs kanamam varmıs üzüntüden stresden coxuk düştü düşe cekmisdün evladımdan koptum aıle evınde laf söz yemek çok zor napıcağımı ne hissedeceğimi bilmiyorum kı o kadar ıtıp kaktı kocam dedıgım insan aılesı uğruna o kadar kavga gürültüden küfürler etti kavga esnasında ama o kadar da ağladı pişmanım dön evıne demekten başka bıseyı yok ben herkesı geride bırakacam dıye ulaşmaya çalışıyor bana ama bı önemi yok insan nasıl guvensım ailesi ugrına neler etrı bana dertleşmeye ihtiyacım var iyı hissetmiyor um... 💔😞

Eşimden ayrıldım aile evıne döndum ama iyi hissetmiyorum?
Cevapla