Arkadaslar galiba yanlışlıkla aşık oldum ama yanlış kişiye nasıl unutacağım?

Yaklaşık bir hafta önce birisiyle tanıştım. Dün oluşmaya başladı duygularım. Hayir neden söz geçiremiyorum duygularıma anlamadım. İlk defa birinden hoşlandım herneyse. Sevgilisi var ver ayrılma durumuna gelmişler onlar için hayırlısını diliyorum cidden kötü bir niyetim yok sadece unutmak silmek istiyorum bu duyguyu. Karşımdaki insan cidden çok iyi bir insan. Ve ben sürekli düşünüyorum cidden mal mıyım ben. En olmaz dediğim durum başıma geldi. Ne yapacağım Allah için akıl verin hiçbir şeye odaklanamıyorum ağlamak geliyor içimden
Güncellemeler
1 yıl
Vize haftası gelmiş uğraştığım şeye bak hiçbir şeye odaklanamıyorum acileeen unutmam lazım
Güncellemeler
1 yıl
Zihnimde çabuk çözdüm olayı bu kadar çabuk halledeceğimi bilmiyordum 👍re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Arkadaslar galiba yanlışlıkla aşık oldum ama yanlış kişiye nasıl unutacağım?
Cevapla