Güncellemeler
1 yıl
Vize haftası gelmiş uğraştığım şeye bak hiçbir şeye odaklanamıyorum acileeen unutmam lazım
Güncellemeler
1 yıl
Zihnimde çabuk çözdüm olayı bu kadar çabuk halledeceğimi bilmiyordum 👍re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O kişiyi fazla düşünmekten kaynaklı olabilir bence, duygularını değil direkt o kişiyi bi süre düşünme derslerine odaklan sürekli bir işle meşgul olmaya çalış. Bazen hoşlanıyorum sandığımız kişiler aslında sadece duygusal boşluk gibi durumlarda yarabandı işlevi gören insanlar oluyor.
Düşünmüyordum aslında düne kadar bir anda başladı anlamadım ki. Doğru diyorsun başka şeylere odaklanmam lazım cidden duygusal boşlukta da olabilirim fazlasıyla yoruldum bu aralar her açıdan
Eğer boş vaktin olursa arkadaşlarınla kafa dağıtabilirsin, kendine odaklan her halükarda boş yere elin adamı için üzülmeye değmez (net üzer çünkü)
Kafeye geldim kafa dağıtmak için ama yok olmuyor başka bir çözüm düşüneceğim
Umarım olaylar mutlu olacağın yönde gelişir, onun olumsuz yönlerini düşün en iyisi 🌸
Görsem düşüneceğim de umarım bugün görüp soğurum hemen. Teşekkür ederim 🥺💕💕
🌸💕💖
Sana karşı ne yaptı da, sen bu duygular içerisindesin?
Çok iyi davranıyor bana bilmiyorum ya da ben mi büyütüyorum acaba. Tek yanlışını görmedim zeki dürüst birisi. Ama niye baksın ki bana sevgilisini gördüm çok güzel bir kadin vallahi bilmiyorum beynim allak bullak
Bence sen yalnız bir kadınsın, birinin seninle ilgileniyor düşüncesi seni etkiledi gibi
Olabilir bende bir sorun var galiba işte yanlış olduğunu biliyorum zaten kendimi düzeltmem lazım ama nasıl
Hayatında hiç sevgilin olmadı mı? Çok mu çirkinsin? Boyun, kilon çok mu orantısız? Kadın olduğunu, kadınlığını hissedemiyor musun mesela?
Yalniz olduğumun birisinin söylemesine ihtiyacım vardı galiba iyi geldi bu sözün kendimi avutuyorum duruyorum arkadaşlarımla oysaki yalnızım
Ama bak sorularıma yanıt vermedin?
Olmadı sevgilim peşinden de koşmadım sevgili işlerinin evet boyum ile kilom orantısız love yourself dedikleri şey bende yok
Boyun ve kilon nedir?
171 90
Daha önce hiç sevgilin oldu mu?
Yok olmadı dedim ya üstte
Peki sana hiç bir erkek en ufak yakınlaşmada bulundu mu?
Yok
Sen kendi kendine, kendimi birine kaptırayım da düşüneyim demişsin. Sana dokunmamış, sana yürümemiş, sana temas etmemiş.
Aslında olayı tam olarak anlatmadigim için böyle düşünüyorsun sozleri bir garipti yok baban ne iş yapıyor nerelisin nerde yaşıyorsun yakın kız arkadaşını arayıp beni göstermeler anlamadım daha birkaç şey de var neyse ya
Güzelim sen iyi misin? Gerçekten soruyorum, mutlu musun?
Bunu genelde ben karşımdaki insana sorarım bana sorulunca bi garip hissettim kendimi. Değilim mutlu değilim şükür yine de diyorum ama mutlu olamıyorum
Aynanın karşısına geçip, ben en iyisini hakediyorum diyor musun kendi kendine?
Demiyorum
Senden bir tane daha var mı?
Beni bana mı sevdirtmeye çalışıyorsun benden bir tane daha yok evet
Seni sana sevdirtmeye çalışmıyorum. Oturduğun yerden kaldır poponu, git aynanın karşısına geç ve kendini incele. Sen kendine değer vermezsen, kimse sana değer vermez. Bırak yanında olayım ki, karşımda mutlu bir kadın olsun.
Yani ne diyeceğimi bilmiyorum sözlerin bir nebze iyi geldi teşekkür ederim
Tabii ki iyi gelecek, sen her şeye değecek bir kadınsın.
bu iyiliğini unutamayacağım çok bunalmistim bu hissi tatmayan anlamaz terapist gibi akıl verdin çok sagol 💙💙💙
Nasıl çözdüğünüzú paylaşabilir misiniz
Yani zihnimde ölçütüm tarttım ve dünkü yaşadığım olayların sonucunda böyle bir duyguya kapıldığıma karar verdim
Uzun zamandır flortun sevgilin olmayinca öyle hissedilebiliyor :)