Kız arkadaşımla tartıştım ve yazdığım şeyleri yanlış anladı ve neredeyse ayrılma yoluna girdik depresyonda mıyım?

Yanına gittim ve kendimi açıkladım ağladı ben de tutamadım duygusal biriyim daha önce hiç ağlamadığım kadar ağladım gururumdan vazgeçtim onun için. O günden beri heryerim ağrıyor halsiz hissediyorum hiç birşeyden zevk almamaya başladım. Hasta da olmadım ağrı kesici bile işe yaramıyor. Depresyona mı girdim aramız şu an iyi zamanla düzelir ama kendimi kötü hissediyorum.

Kız arkadaşımla tartıştım ve yazdığım şeyleri yanlış anladı ve neredeyse ayrılma yoluna girdik depresyonda mıyım?
Cevapla