Sürekli dert anlatan bi kız arkadaşım vardı işi bitince yazmayı kesti bu duruma çok üzülüyorum nasıl geçer?

Sürekli dert anlatan bi tipti sürekli ama her dakika. Beni bulamayınca sürekli arayan zir zir birisiydi. Her zaman sevkatle dinledim, fikir verdim. Çok bunalsamda yeter ama deyip kestirip atmadım. Yok seni seviyorum şöyle iyisin böyle iyisin diyen birisiydi. Sevgilisiyle ayrıldı günlerce konuştuk sonra barıştı sevgilisiyle bu sefer tartışmalarını anlatti uzun uzunnn şimdi evlendiler su koca depremde bile bi mesaj dahi atmadi ya iyi misin nasılsın diye cidden çok üzülüyorum giden zamanıma bana neydi ki konusamasaydim diyorum. Neden böyle oluyor ya? Kullanilmis gibi hissediyorum bu dusunceden nasil kurtulabilirim😭

Sürekli dert anlatan bi kız arkadaşım vardı işi bitince yazmayı kesti bu duruma çok üzülüyorum nasıl geçer?
Cevapla