Konuştuğum biri var nasıl etkileyebilirim onu bana yazmasını nasıl sağlarım?

Arada konuşuyoruz 2 gün önce ses atmaya başladık birbirimize sesimi çok beğenmiş yüzümü çok begeniyormuş davranışlarım falan çok hoşuna gidiyormuş tatlıymışım ama ben yazınca yazmıyor senden uzak durmam gerek ben seni üzerim dedi senin gibi birini üzmek istemiyorum dedi ama ben vazgeçemiyorum konuştuğumuzda ise arkadaş olarak konuşuyoruz ama sonra kendine çok iyi bak öpüyorum falan diyor bana iltifat ediyor dengem şaştı nasıl yazmasını sağlarım bana ben yazmak istemiyorum çünkü 2 defa falan yaptım bunu kendisi yazsın bana artık

Konuştuğum biri var nasıl etkileyebilirim onu bana yazmasını nasıl sağlarım?
Cevapla