Daha önce konuşup ilerleyemediğim kişiye yazmak istiyorum, ne düşünür?

2021de sosyal medyadan tanıştık ikimiz de atanmamış öğretmendik normal notlardan vs konuştuk sonra benle ciddi olduğunu ve ciddi şekilde konuşmak istediğini söyledi bir kere de buluştuk. Ama bir türlü ben yapamadım ilerletemedim konuşmayı kestim. Daha sonra doğum günümde kitap göndermişti. Sonuç olarak şimdi telegram grubunda görüyorum ve yazmak istiyorum ama benim hakkımda ne düşünür ya da hayatında biri varsa ne olur? Ya da o bana yazmak istese yazar miydi? O bana yazsın istiyorum ne yapabilirim? Ya da nasıl mesaj atayım

Güncellemeler
+1 yıl
Çok kararsız kaldım %51 yazacak gibiydim neyse dedim yarına bırakmıştım. Şimdi baktım telegramda pp kaldırmış adını kısaltmış ve bu durum hoşuma gitmedi çocuk musun 30 yaşında adamsın. Belki de beni gördü yazmamdan korktu bilemiyorum ama yazmayacağım.
Daha önce konuşup ilerleyemediğim kişiye yazmak istiyorum, ne düşünür?
Cevapla