Çok Sevdiğim İçin Barışmak İstedim Yanına Kadar Gittim Gelmedi Kafamda Nasıl Bitirebilirim?

1-1.5 yıllık bir ilişkim vardı fakat son 4-5 aydır zorlu bir süreçti bizim için fazlasıyla ben zorluyordum hep kavga çıkarıyordum. Ne olursa olsun seni bırakmam senden başkasını asla görmez sensiz yaşayamam dese de bugün yanımda yok. Ben zaman istedim bitirmek istedim 10 gün araya girdi ve arada bir olay olunca bu olayı bahane ederek benim kavga konusunda düzelmeyeceğimi benimle bir hayat yaşayamayacağini hayatını kendine zehir edemeyeceğini şu an mutlu huzurlu olduğunu söyledi. Ben inanmadım çünkü benim ilk uzun ilişkimdi çok özlemiştim aşırı hemde normalde aynı sehirdeyiz fakat baska yerde okudugundan bir yolunu bularak akşama yanına gidip konuşmak istedim gelmedi ne olursa olsun gelmedi kendimi paraladım desem yeridir ama gelmedi. Hatta onca dediği laftan bir tanesi önceden tüm devamsızlığını benim için yakan kadın "devamsızlığımı senin için mi kullanacam be" idi. Aklımdan çıkmıyor çıkamıyor kabullenemiyorum benim için çok özeldi en güzel şeyleri onunla yaşadım rüya gibiydi HAYATIMDA EN GÜZEL YAŞADIĞIM şeyler diyebilirim abartmadan ve biliyor musunuz onun ne kadar pislik geçmişi olsa da bunu öğrendiğimde ağlayarak yanıma geldiğinde her defasında düzeltmiştim. Fakat ben onun ayağına gittiğimde gelmedi sabaha kadar yetim gibi terminalde durmamda cabası. Şimdi diyorum o kadar güzel yaşanmış şeye rağmen beni unutup yeni bir hayat kurup benimleyken konuşmadığı kişilerle konuşup hatta yeni birini hayatına nasıl alacak diye düşünüyorum.
Çok Sevdiğim İçin Barışmak İstedim Yanına Kadar Gittim Gelmedi Kafamda Nasıl Bitirebilirim?
Cevapla