Sizce mesaj atıp konuşmalı mıyım yoksa sessizliğimi korumalı mı?

3 ay önce ona yalan söylediğim için beni terkeden eski sevgilim 3 ay sonra kendi kendine mesaj atıp tekrar barışmak istediğini söyledi bende hala istediğim için konuşmaya başladık her şey iyi giderken yemek yiyip yazacağını söyledi ve ortadan kayboldu 3 gün mesaj atmadı bende ne oldu nerdesin diye sormadım ama bu duruma da çok üzüldüm kız arkadaşımla dertleştim üzüldüğümü söyledim ve daha önceki ayrılmalarımizda da yine aynı kız arkadaşımla dertlesiyordum strestende hastalaniyordum ve hayatımı olumsuz etkiliyordu bu durum kız arkadaşımda bunlara şahit olduğu için en son dün akşam eski sevgilime yazmış neden benim arkadaşıma bunu yapıyorsun kızı üzmek hoşuma mi gidiyor niye sürekli kızla oynuyorsun falan demiş ama benim bundan haberim yoktu sonra eski sevgilim bana yazdı arkadaşımda söyledi ben yazdım ona özür dilerim ama sen benim için çok önemlisin ve seni üzmesine katlanamiyorum dedi işte çocukta bana arkadaşın yazdı iyi kotulemissin beni artık ne anlattiysan böyle böyle diyor dedi bende kötülemedim sadece üzüldüğüm bir durumu onunla paylaştım o da benim uzulmeme sinirlendiği için böyle bir şey yapmış dedim sonra sana olan saygımdan düzgün cevap verdim sonra da engelledim sen benim kaç gündür nelerle ugrastigimi bilmiyorsun falan dedi bir daha olmasın böyle bir şey dedi konu burada kapandı ben arkadaşım adına özür diledim neyse iyi geceler diyip gitti kız arkadaşımın dediklerine çok sinirlenmişti ve 1 haftadır ne mesaj attı ne de aradı sizce ne yapmalıyım konuşmak için mesaj atmalı miyim yoksa sessizce beklemeli miyim

Sizce mesaj atıp konuşmalı mıyım yoksa sessizliğimi korumalı mı?
Cevapla