Sessiz kalsam salar mı beni yoksa bir şey mi demem lazım?

sürekli arayı açtığım bi arkadaşım var salmıyorda çok yalancı saygısız bi insan bana da hep şey diyor sen kazık atmadın bana hiç iyi ki varsın. senin yaptığın saygısızlıklar ne olacak ben yapmadımda? kavga felan etmek istemiyorum ama hayatı yalan olan bi insanlada konuşmak istemem anlamıyor arayı kesmekten
Sessiz kalsam salar mı beni yoksa bir şey mi demem lazım?
Cevapla