Sen yaz bebeğem, senin romanını bir solukta okuruz 😀

Bazen öyle anlar vardır ok atam b*k at tersin o derece sinir bozucudur.
İtinayla sinir bozar engel yerim 😄

Bazen öyle anlar vardır ok atam b*k at tersin o derece sinir bozucudur.
İtinayla sinir bozar engel yerim 😄
Bunu yaşadığım oldu. O yüzden artık yoğurdu üfleyerek yiyorum. Bir şey anlatmak istiyorum ve çok mu hevesliyim nabzını ölçüp kulağı ne kadar bende ölçüyorum. Ona göre devam ettiriyorum veya toz oluyorum
En en en bi nefret ettiğim cevaptır tamam yazsın hiç bir problem yok ama ok yazarsa sıkıntı büyük ok gibi fırlatırım hayatımdan
Ok sanki gizli bir küfür barındırıyor gibi nedense herkes bir tepkili nu Ok cağıza 😄
Adam yerine koymam o harfi haketmeyeni
Tskrler
Cevap
1Cevap
artık olmaz.
bu ok yazan vatandaş bu destan yazan kızcağızın bir kelimesine bile bir gün hasret kalacağına o kadar eminim ki 😃
Yok be ok atanlar asla hasret kalmazlar 😄
Olmuştur bi zamanlar ama artık zırnık yok jkkkj
Roman havasına mı geçildi 😀
Roman yazamam ama sinirliysem çok güzel ok yazarım
Ok
Yok ben hak edene hak ettiği gibi davranırım
Yok asla
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?