Türkiye şartlarında incel erkek olmamak mümkün mü?

Tüm kızlar kendine en iyi erkeği layık görürken boyu 170 olan ben, beyaz tenli sarışın olan ben, sevgili bulamıyorum hiçbir zaman da olmadı bunlar esmer olmayan erkeği boyu 180 ve üzeri olmayan erkeği adam yerine koymuyorlar sonra toplumda neden bu kadar kadın düşmanı erkek var? Neden var sizce bir sorgulayın empati yapın kızlar?

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada düz hesap 170 im dedim yoksa o kadar bile yokum 168-169 falanım
Türkiye şartlarında incel erkek olmamak mümkün mü?
Cevapla