1 Senelik Sevgilim Umursamaz uzun yazıcam ama lütfen okuyun?

1 senedir bir ilişkim var beraber güzel anlarımız da oluyor tabi ama bana karşı çok ilgisiz oluyor mesela 1 hafta buluşmasak müsait olamadım okula gittim antrenmana gittim diyor ama arkadaşlarıyla biraz da olsa vakit geçirebiliyor buluştuğumuzda evet bana çok iyi davranıyor ama hep benden bekliyor bir şeyleri bana hiç bu zamana kadar ne hediye aldı ne sürpriz yaptı yani maddiyat olarak değil bi çiçek koparıp vermek de beni çok mutlu eder buluşmadık beni özlemedin mi diye sorduğumda hemen fazla alıngansın boş konuşuyorsun diyor benden ayrılma gibi bir şeyi düşünmüyor ama benimle de olması gerektiği gibi davranmıyor ben aramasam yazmasam gün içinde saatler sonra arar onda da suçlu ben olurum ciddiyet düşünüyor her zaman yanında olduğum için teşekkür ediyor ama tavırları çok manasız ve hesabına kız ekliyor bunun kavgasını yapmıştık bana yeni insanlar görmek istedim demişti ama hiç birisiyle bi konuşmasını her hangi bir şeyini yakalamadım 2 yakın erkek arkadaşı hariç kimseyle tanışmadım abisi biliyor bi de beni okulda kız arkadaşları var mesela beni biliyorlar ama ne bileyim onlarla da tanışmadım hiç beni arkadaş ortamına sokmadı dışarıda çok nadir buluşuyoruz (düşündüğünüz konudan kaynaklı değil) ne yapmam gerekiyor ne düşünmem gerekiyor bilmiyorum çok emeğim var onun madd manevi çok yanında oldum beni çok üzüyor bu hareketleri lütfen bana yardım edin
1 Senelik Sevgilim Umursamaz uzun yazıcam ama lütfen okuyun?
Cevapla