Yanlış kurban seçen bir narsistle mi birlikteydim sizce neyin nesiydi bu?

Dün 8 aylık ciddi ilişkim bitti. İlişkinin ilk 4 ayı tam bir peri masalıydı , hediyelere, çiçeklere güzel sözlere, tepemden de güllere boğdu. Aynı yerde çalışıyorduk, ikimiz de işi bırakalım ben dükkan açıcam senin orada çalışmanı istemiyorum oradaki erkeklerden ötürü , nikah kıyarız hazır ev var yerleşiriz kira vereceğine dedi. Ben biraz yavaştan almak istedim tamam dedi bankada param vardı kirayı epey bi süre hallederim diye düşündüm o da bunu biliyordu. Ailesiyle ve birçok akrabasıyla tanıştırdı. 6. Ayda Dükkanı açtı kavgalarımız iyice arttı görüşmeler biraz azaldı ve sosyal medyada sürekli açık seçik kadınların dans ettiği videolara beğeni atmış olmasından rahatsız oldum kavga ettim ne var bunda herkes izliyor çok kıskançsın bunaltma beni dedi suçlu oldum ilk 4-5 ay gözüm senden başkasını görmez diyordu oysa. Her kavgadan sonra bizden bi bok olmaz ayrılalım , elimi sallasam ellisi , millet kızımızı versek diye bakıyor gibi cümleler ağzına sakız oldu. Aynı mahalleden kadının biri takip atmış kabul etmiş ve sadece neden diye sordum sadece küfürlü cevap verdi sinirlendim kolundan tuttum bana düzgünce açıklama yap dedim bırak tırnağın batıyor canımı yakıyosun diyip koluma yumruklar attı morarttı. Çok kırıldım ağladım , ağlama diyip bağırdı timsah gözyaşları bunlar nerde görülmüş bi kadının kocasına el kaldırdığı dedi beni ağlarken bıraktı gitti. Ertesi gün ayrılalım dedim çiçek böcekle hiçbişey olmamış gibi davranıp yanıma geldi affettirmek için herşeyi yaptı kavga etmeyelim bunaltma sinirime hakim olamıyorum dese de gülerek ama sen sopayı hakediyosun dedi. İlerleyen süreçte kavgalarda küfür aşağılama hakareti eksik olmadı ama bi kadın kocasına küfür edemezmiş. Böyle bi adamla devam etmemem gerektiği biliyordum ama duygularıma söz geçiremedim. Güzel hayaller kurmuştum ailesi akrabaları da beni çok beğeniyolardı. Annemi yıllar önce kaybettim ailemiz dağılmıştı. Sonunda güzel bir geniş ailem olacak diye çok sevinçliydim. Evlenme teklifi beklemiştim yüzükle ama babası et demiş ona rağmen etmemişti bi türlü. Sebebiyse kavga çıkarmammış bizden olmaz diye düşünmüş. Neyse… canımı yakmaktan çekinmiyordu sözde el şakası yapıyordu ama hep morluk bırakacak dereceden. Akşam yanına gelmemek şeyimde bile olmaz dedi son günlerimizde ve bu daha çok canımı yaktı. Genelde yanıma geleceği zaman bişey isteyip istemediğimi sorardı ama kirayı ödemeye daha paran ne kadar kaldı faturaların nasıl vs hiçbir şey merak edip sormadı. Kendinin de meselesi değilmiş gibi davrandı benim sorunlarıma. Bundan dolayı tartıştım her tartışmada olduğu gibi geçiştirdi nikah kıyalım düğünü daha sonra yaparız demiştim sen istemedin hala geçerli teklifim ama sen beğenmiyorsun dedi işim var diyip kaçtı. Gece yine aynı konudan tartışınca kapat telefonu soğudum senden istemiyorum seni diyip küfür etti 6 saat önce nikah kıyıp evi taşıyalım diyen adam. Tartışmalarımız bana ağır konuşması küfür hakaret etmesi yüzünden kavgaya dönüştü hep ve sürekli kavga çıkarıyorsun diyip beni suçlu çıkardı oysa bişeyleri konuşup düzeltelim istedim. İlk 5 ay boyunca seninle kavga etmeyi başkasıyla gülmeye değişmem diyen adam kavgadan bıkmış ve bunalmış benden. Sevmedin mi hiç azıcık dürüst ol diyorum ben seni çok sevdim ama sen huzur vermedin diyor sadece ben suçluyum yoksa o çok sevmiş ben bıktırmışım. Gerçekten neyin nesiydi bu dalga mı geçti bunca zaman?

Yanlış kurban seçen bir narsistle mi birlikteydim sizce neyin nesiydi bu?
Cevapla