2 ay sonra 30 yaşına giriyorum hiç sevgilim olmadı Ne yapmalıyım?

19 Mayıs 1996 doğumluyum biliyorsunuz 29 30 demektir yuvarlak. 2025 yılında sene olarak 29 yani 30 olacakhiç sevgilim olmadı. Bu hayat neden bu kadar acımasız bunun altını çiziyorum yok dine sebepler falan filan yok ben hiç cinsellik yaşamadan sadece sevgili olmaya da razıydım, olmadı. Benim cinsel değil duygusal boşluk zaten. Ben ilk aşkımı gençlik ateşiyle gençlik enerjisiyle yaşamak isterdim bana şimdi Ama zamanı buymuş falan demeyin. Kötü bile sonuçlansa ben gençliğimde hayatımdan bir kadın gecsin isterdim. Koskoca gençliğim bomboş geçti ya biri bana 20'li yaşlarımı sorduğunda anlatacağım bir anım yok benim.

2 ay sonra 30 yaşına giriyorum hiç sevgilim olmadı Ne yapmalıyım?
Cevapla