Görücü usulü nişanlandık. Görücü usulü diye çok önyargılıydım. Istememistim. Detayda soru?

Istememistim ama ailem çok ısrar etti nişan için. Zaten nişan dönemi tanıma dönemi sevmezsen ayrılırsın dediler (sevecegime emindiler cunku onlara göre mükemmel biri) Nisanlimi tip olarak begeniyorum ama karakter olarak farklı sanmıştım. Egoist ve soğuk bir görüntüsü vardı. En çokta bu yüzden önyargilarim oluştu. Ama sonra tanıştık nişan yaptık vakit geçirdik hiçte göründüğü gibi değildi. Çok kibardi seviyor gibi davraniyordu (sevdiğini sanmıyorum çünkü görücü usulü) ama öyle davraniyordu. Bense ona karşı hep soguktum. Hiç iyi davranmadım. Şüphelendi de benden ama anlamadı utangaç biri olduğumu düşündü sonra yine suphelenmis olabilir. Neyse ben sonradan onu tanıdıkça sevdim ve yaptıklarıma çok pişman oldum artık hakkımda ne düşünüyor bilmiyorum ama sizce benden soğumuş mudur bir şey yapabilir miyim?

Görücü usulü nişanlandık. Görücü usulü diye çok önyargılıydım. Istememistim. Detayda soru?
Cevapla