Bana fikirlerinizi söyler misiniz?

Sevgilimle çoğu zaman tartışıyorduk, konu bazen ailesiydi bazen kıskançlıklar, birbirimizin üzerine gidiyorduk. Nişanımız olacağı gün baya bi üzerine gittim, oda benim telefonlarıma saatlerce çıkmadı, bende öfke anında ailesine bittiğini söyledim, ortalık karıştı, sonradan pişman oldum ama o artık beni istemediğini söyledi, aileler ayrıldığımızı düşünüyordu ve artık bize karşıydılar, ailesiyle tartışmam da olmuştu oda aramızda kalmıştı. Ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi buluştuk, ağladık, sarıldık. İşte aileler duydu ona ya biz ya o dediler, oda benden sabretmemi her şeyin zamanla düzeleceğini söyledi, ben ona sürekli kendimi hatırlattım yazdım, aradım, o bana zaman tanı dedi ben ise beni unutacağından korktum, kıskançlıklar edip onu bunalttım. Kıskançlık ettiğim gün artık ilişkimizin bittiğini ona iyi gelmediğimi ve bana karşı bir şey hissetmediğini söyledi, ayrıldı. Nerdeyse bir ya geçti, ne aradı ne sordu, ben sürekli aradım, yazdım o engelledi, sesimi duymak istemediğini benden soğudunu söyledi, şu an başkalarıyla görüşüyorum dedi. Ailesi ona siz birbirinize göre değilsiniz o kız istemiyoruz dedi, bir kadın için ağlayan adam böyle çabuk vazgeçer mi.

Bana fikirlerinizi söyler misiniz?
Cevapla