Arkadaşlar bi komşu kizi var sanki eşimin hoşuna gidiyor gibi?

Eşime söyledim sanki tüm kadınlardan hoşaniyor gibime geliyor dedim ilgi diyorsun dedim. Komşu hakkında da dedim sinirlendi. 1 senedir hep böyle kavgalar kadınalra bakiyor ama kabul etmiyor. Bunu dedim ona iyi değilim dedim kadınalra teşekkür etme dedim bugin ona acildin doktora götür beni dedim kötü olamma rağmen kadından teşekkür etti.. ve oraya buraya bakiyorsun dememe rağmen yürüyüş yaparken balkona bakti bilerek yapti. Üstüne ilgisiz sanki sevmiyor eskisi gibi. Karşisinda ağlasamda umrunda değil. İki iş yapiyor gergin kirici bana karşi s. Git diyor döwerim bak seni rahat birak beni diyor. Hep böyle kirici. 2 galiba kizimiz var turbu babasina vermeye calişti yapma dedi sonra bu turbu kafana atarim dedi. Bende hayirdi sen kime atiyon dedim. Neyse bana rahat birak beni bugin gene ithamda bulundun bana karşi dedi biktim artık soğuyorum sevmicem böyle seni dedi…. Bende yardım eli istedim iyi değilim sana böyle yapmak istemiyorum dedim ama genede kinli bana sik. Git dedi… kirici.. benmi abartıyorum yoksa boşanmamı lazim bilemedim?
Arkadaşlar bi komşu kizi var sanki eşimin hoşuna gidiyor gibi?
Cevapla