Sizce şiirden bir anlam çıkarmamalı mıyım? Siz ne düşünürdünüz?

Eşim “seni sevdiğimi kimse bilmeyecek”şiirini aratmış google unda. Kesinlikle aklında eski hiçbir şeyin olmadığını söylüyor ama kalbim bir türlü mutmain olmuyor. Şiirin sözleri :
Seni sevdiğimi kimseler bilmeyecek,
Benimle olduğunu kadehler boşaldıkça gözlerimin dolduğunu kimseler görmeyecek.
Kış eksi yirmilerde aşkınla yandığımı
anılar diye diye hep seni andığımı kimseler duymayacak…
Sizce şiirden bir anlam çıkarmamalı mıyım? Siz ne düşünürdünüz?
Cevapla