Bir anda soğuk yapan erkeğe sebebi sorulmalı mı?

3 aydır istisnasız her gün konuşuyoduk ve özellikle son birkaç haftadır enerjik konuşuyoduk tartışırken bile tek n'li günaydın yazmıyordu günaydınnnn 'lar geliyodu ama bu sabah günaydın napıyosun gibi kısa şeyler yazıyor hep ve bunu 3 aydan sonra ilk defa yapıyor sizce bi sorun mu var diye sormalı miyim

Bir anda soğuk yapan erkeğe sebebi sorulmalı mı?
Cevapla