40 yaşındayım ömrümde sadece bir kişinin bana aşık olduğunu duymam garip mi?

20 yaşında idim biri aşık olmuş ben istemedim onu. Çirkin biri değilim, fiziğim de gayet güzel, auram fena değil, bekarım tamam da insana hiç mi aşık olan biri çıkmaz, evlilik teklifi almaz bu yaşa kadar yahu kısmetim mi kapalı ben mi iticiyim 🤔🤷
40 yaşındayım ömrümde sadece bir kişinin bana aşık olduğunu duymam garip mi?
Cevapla