32 yasındayım. Sadece 1 kere 8 aylık uzak mesafe ilişkim oldu.
Onun dışında flört konuştuklarım oldu ama bazı sebeplerden hiçbiri olmadı.
Normalde dert etmezdim hiç ama aetık 30dan sonra durum garip gelmeye başladı
Ne yapmak lazım
32 yasındayım. Sadece 1 kere 8 aylık uzak mesafe ilişkim oldu.
Onun dışında flört konuştuklarım oldu ama bazı sebeplerden hiçbiri olmadı.
Normalde dert etmezdim hiç ama aetık 30dan sonra durum garip gelmeye başladı
Ne yapmak lazım
Aldırma... Kiminin de kaderi böyledir, bir konuda şanslı iken diğer konularda şanssız olabilir... Belki aşkı beceremiyorsun, belki aşk olsa zarar göreceksin. Bilinmez...
O ilişkimde çok aşıktım. Zararı da gördüm. Aslında aşık olmak istemiyorum. Sevgi istiyorum huzur
Karşı cins ile birlikte olmak, kadınsal hisler yaşamak tatlar yaşamak istemek doğal durum. Yaşın da seni ürkütüyor anladığım kadarıyla. Birileri çıkar karşına illa, çok sıkıntı yapma kendine
Yıllar geçiyor değişen bi şey olmuyor.
Evet yaşım ilerliyor tanışma evlilik derken birkaç yıl geçer zaten yakınds tanışssm bile. Çocuk vs olayları da var. Olmamasından korkuyorum. Doktorum çok geç kalmasan iyi olur demişti
Çekingensin sanırım, ya da fazla erkek olan ortamlarda olmuyorsun. Kriterlerin de yüksek ve herkeste mükemmelliği arıyorsan yalnız kalırsın
Erkeklerin oldugu ortamım yok. Kriterlerim yüksek değil. Saygılı güvenilir akıllı birini arıyorum. Statü mal mülk bakmıyorum. Karakterli olsun
Din uymuyor demişsin altta, din ile ne alaka misal?
Bir taraf çok muhafazakarken diğerinin dinle pek ilgisinin olmaması diyelim. İlk buluşmada din muhabbeti yapan oldu. Kapanır mısın çocugun kapansa ne dersin
Şöyle böyle yetişririrm benim ailem böyle falan. Bana diyor ki mesela Allaha inanaıyor musun inanıyorsan sorun yok. Sen kimsin yani konulara bak. Ben de faha görüşmedim aile yapıları da çok zıttı
Olmaz, haklısın... Ne din muhabbeti yapanla ne de dine sövenle olmaz... Çok mu açıksın ki kapan diyor?
Hayır ya normal giymiştim o zamanda. Pantolon üstüne yarım kol bluz. İşte kapalı biriyle evlenmişti en son. Haklı gibi ahkam kesmesi sinirlendirdi ben onun görüşü hakkında yorum yapmazken
Öyle modeller ile yola çıkılmaz. Onların duru durağı olmaz sonra her şeye karışırlar... Sen kendini tart, ne olmalı ne olmamalı tarzı. Sen kimsin? Önce bu sorunun cevabını bul, sonra karşındakinden ne aramalısın diye bulursun
Ben ne aradıgımı biliyorum.
Aradığının bir çoğunu bulamıyorsun işte, belki bu kriterlerde yumuşatman ya da vazgeçmen gerekenler olabilir. Tam listesi vardır sende, ben şimdi istesem iddia bülteni gibi çıkabilir diye ses etmiyorum :)
Saygılı efendi sadık güvenilir, düşünce tarzımız uysun anlaşalım tamam. Başka aradıgım bi şey yok. Çok mu
Değil ama ilişki demek hayat paylaşmak demektir. Duygu düşünce ilk adım. Sonrasında neler olacak kimse bilemiyor ki... Daha bunun ten uyumu var, arzusu isteği filan özel durumlar var... Aşk zormuş bak şimdi düşününce karar verdim :)
Onlar sonraki durum. Tanıyıp zaman geçtikçe anlayacagın şeyler.
Aşk istemiyorum zaten
Aşksız olmaz yahu, kendini kandırma... Bir ilişki olsun ve sonrasında ayrılsak da olabilir mi diyorsun?
Merhaba, bu devirde biraz zorlaştı artık bu işler yani iletişim çağındayız ama güven ve sevgi problemi oluyor artık kimle tanışsak. Size tavsiyem, umudunuzu yitirmeyin. Akışında aksın yani bu konu çok gündem haline de gelmesin ama aklınızın bir köşesinde dursun. İnsanlarla tanıştıktan sonra bu bana göre veya ciddi ilişkiye adım atabilirim dediğiniz insanları yakından tanımaya çalışın. Olmuyorsa da hayırlısı deyip geçin. Günün birinde biri çıkacaktır illaki ama o zamana kadar çokça insan tanımaya, tanışmaya devam etmelisiniz. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
30 dan sonra hayat arkadaşı istiyor insan doğal bir şey ve daha seçici oluyoruz kurallar oluyor kırmızı çizgiler oluyor yaşadıklarımız tecrübelerimiz var.
Bizim için zor imkansız değil tabiki ama zor.
Eskiden bu kadar çok istememissindir artık daha çok istediğin için daha sağlıklı ve çok ilişkin olabilir eskiden şimdiki kadar üstüne düşünmüyordun sanırım
20lerdeyken evet düşünmüyodum. Ama bikaç yılsır düşünüyorum değişen bir şey olmuyo
En son 5 sene ömce oldu işte güzeldi aşıktım kendi adıma. Ama olmadı. Bilmiyorum umarm bi şeyler değişir
Karamsar olma ben de senin dediğinin tersini yaşadım 8 9 sene hep iliskilerim oldu sonra 2 3 sene daha az ilişkili dönem geçirdim hatta ilişkisiz dönemim de oldu ve daha mutlu hissettim😃 ama senin gibi belli bir yaşa kadar ilişkim olmasa belki ben de senin gibi hissederdim😃 karamsar olma şansın dönecek
Evet arada olmaması seni etkilemez. Anlamayaız birbirimizi. Neyse teşekkür ederim
Maalesef hassasım keşke olmasam
Anladım ne güzel
Evet
Detay vermek istemiyorum
İstanbul
Güzel
Çalışıyorm
Boş ver ya tüm hayatımı anlatmış oluyorum
Cevap
18Cevap
Bazı sebepler neler? O sebepleri sorgulaman lazım.
Cinsellik için yaklaşmaları, gevşek yılışık olmaları, kendini öven kendini begemmiş paraısyla övünenler din inanç konusunda çok zıt olduklaeım vs oldu mesela
Bundan sonrada karşı taraf kriterlerin daha fazla olucağı için aşkı bir kenara atıp mantığınla hareket etmen gerekiyor. Zaten aşk diye bir şey yok.
Aşk var aşık da oldum. Ama mutsuzluktan baika bi şey vermedi. O yüzden aşk aramıyorum zaten. Ama tabii sevmem lazım deli dolu aşk değil de. Anlaşma uyum sevgi saygı aradıklarım sadece.
“Aşk” zannettiğiniz şey, popüler kültürün yüzeysel heveslerinden daha fazlasıdır. İlk görüşte aşk, içinde kelebekler uçması değil, daha derin bir bağ ve anlayış gerektirir. Şu an hissettiğiniz çekim, geçici bir hevesten ibaret olabilir. Önemli olan, kendi duygularınızı anlamak ve sağlıklı bir şekilde yönetmektir.
Benim ne hissetiğim neler yaşadıgımı bilmeden böyle yorumlar yapmak doğru değil. Ayrıca konumuz geçmiş yaşantı ya da aşk da değil
O halde bu konuyu dert etmenize gerek yok kısmet ne zamansa ozaman olur diyerek bekliyceksiniz.
Benim de olmuyor gerçekten sansizim
Sence senin neden olmuyo
Bilmiyorum ki ben arkadaşlık da kuramiyorum düzgün hep toksik arkadaşlarım var
Evet sosyal yönümüz kuvvetli olmayınca biraz az tercih ediliyoruz
30 dan sonra talipler ya azalır ya hiç olmaz. sosyal olun ve kafaya takmayın
Aşağıda görücü mü kaldı diye yorum yapmışsın. Türkiye'de evliliklerin %60'ı görücü usulü yapılmaktadır.
Ben yaşadıgım yerde görmedim hiç. Eskisi gibi böyle kız erkek konuşmadan direlt görücü gelmesi falan görmedim çeveemden duymadım
Ülke çevrenden ibaret değil. Maalesef çevremize bakıp genelleme yapmak gibi hataya düşüyoruz.
Tamam ama benim yaşadıgım yerde yok. Görücü mi bekleyeyim ben. Başka şehirlerde ailelerde vardır o durum beni ilgilendirmiyor neticede
Görücü gelmemesi de tuhaf.
Bilmem hiçbir kız arkadaşıma da gelmedi
Sevgili olayını denedim görücü usulüne bakıyorum ben de bu aralar. 😂
Hayırlısı olsun sen git bakalm görücü
Sen de bekle bakalım beyaz atlı prensini 😂
Bakalım yaa
Yaşında benim gibi ilerlemiş fazla da seçici olma 😂
Çok yüksek beklentilerim yok zaten. Karakter falan
Görünüş falan
Eli yüzü düzgün olsun. İnsanın içinin ısınması lazım. Ama manken gibi çok yakışıklı birini beklemiyorum tabii ki
Neden? Ayrıca gizlisiniz
Değilim at
Dümdüz dursam daha çok ilişkim olurdu dhdjjssjsjbdks
😀😀
Çok haklısın yasitiz ben öğretmenim sen ne is yapıyorsunuz
Konumuzla işlerin ne ilgisi var
Sordum bende senin gibi konuştuklarım hep zıt oldu
Artık anlaşmak önemli
Kaç yasındasın
32
Siz de karşılaşırsınız biriyşe umarım
Yani artık görücü usuluyle evleneceksin kanka
Öyle mi görünüyor😀
Görücü kaldı mı ki öyle eve gelmeler falan. Belki eş dost akraba tanışmak için aracı olabilir de. O eski görücülük yok ki
Öğretmenim
Olmuyor işte
Nası sebeplerden olmadı
Ya eşektirk almadıgım oldu, benden almayan oldu. Bazısının derdi sırf yatmaktı. Bazısıyla din inanç konusunda çok zıttık. Ya da yılışık kendini öven, fazla rahat gevşek insanlar oldu
demek çok farklı şeyler istiyosun
Sitede herkes sap ya..
kendine ceki duzen ver
benim de hiç olmadı...
çirkinsin demek ki
Sağ, ol
Nasıl dayanıyorsun yalnızlığa
Kezbanlıktan.
Denemeye devam
Burcun ne
Ayy kıyamam 🤗🤗
Hiç evlenmedinmi
Benziyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?