32 yaşındayım, 1 kere ilişkim oldu. Bazıları aşkta neden şanssız?

32 yasındayım. Sadece 1 kere 8 aylık uzak mesafe ilişkim oldu.

Onun dışında flört konuştuklarım oldu ama bazı sebeplerden hiçbiri olmadı.

Normalde dert etmezdim hiç ama aetık 30dan sonra durum garip gelmeye başladı

Ne yapmak lazım

32 yaşındayım, 1 kere ilişkim oldu. Bazıları aşkta neden şanssız?
Cevapla