İstemeyerek evlendim. O da biliyordu. Ama umursamadı kendisi istiyordu çünkü?

Niyesi uzun hikaye. Gerçekten mecbur olmasam evlenmezdim. Okumak isteyenlere güncellemeye ekleyeceğim. Ama burada asıl soruya geçeyim

O zaten beni seviyordu eskiden ben istemiyordum. Dediğim gibi evlendik. Hergun eve gelince sarılıp öpmeye falan çalışıyor. Ama bunun dışında zorla bir şey yasanmadi cnsellik falan yok. Üzülüyor sanırım. Arkadaşlarının falan mutlu evlilikleri varken biz böyleyiz. Seni hiçbir zaman zorlamam diyor. Ama madem öyle evlenirken aklı neredeydi o zaman zorlamadı mı bilmiyorum ona da haksızlık mı yapıyorum zorla evlenmek dışında bir yanlışı olmadi çok iyi davraniyor. Sık sık hediye alır dışarı çıkalım der ne yapmalıyım bilmiyorum zaten boşansam da sıkıntı

Güncellemeler
1 yıl
Ben amcamlarla yaşıyordum onlar zorladı. Zaten bir an önce evlenmemi istiyorlardı. Ben öğrenciydim o zaman üniversite tam bitmemişti. Bu kişi de tek taraflı seviyordu. Amcam öğrenince (tabi işi falan da iyi islerine geldi bizimkilerin) gel iste demiş yoksa başka biriyle evlenecek. O da geldi istedi. Amcamlara çok sinirlendim. Benden bu kadar mı nefret ettiler de bir an önce kurtulmak istediler. Gururum incindi. O anlık sinirle nisanlandim. Sonra pişman oldum ayrılmak istiyorum dedim izin vermedi
Güncellemeler
1 yıl
Nişanlıma söyledim o da ayrılmadı. Sonra evlendik 1 yıl hem üniversite okudum hem çalıştım işte. İkisine de karışmadı. Çalışmana gerek yok dedi ama çalıştım. Üniversite bitti şimdi atandım normal kendi işimi yapıyorum. 1 yıldır evliyiz. Cnsellik yok ama şimdi şimdi biraz yakinlasmalar başladı. Bilmiyorum bosansam da sıkıntı. Aslında iyi biri devam mı etsem Bilmiyorum tip olarak da beğeniyorum. Ama seviyor muyum bilmiyorum
İstemeyerek evlendim. O da biliyordu. Ama umursamadı kendisi istiyordu çünkü?
Cevapla