1 yılÖnceki Ben sana şu kelimeyi kullanayım sen o erkekle beraber oldun yattın kalktın her şeyi yaşadın ben sana Öncelikle kadın diyorum saygı duyuyorum Her kadın bunu yapamıyor herkes bunu yapamıyor kendilerini yani bir şey var zannediyor önünde eğiliyorum bu konuda. Ikinci bir kısım Hani erkeğin ne olduğunu bilemezsin ki En son benim hani Peşinden koştuğum 30 yaşında bir kadın evlenmek maksatlı konuştuk yanına gittim bana dedi kelime şu paran yetersiz benim ile işin olmaz arkadaş dedi Yani bilmiyorum böyle düşünen bir erkek de olabilir böylesine bir kadın da olabilir bir şey diyemiyorsun sonuçta.
3 bir kısım sana şunu söyleyeyim hani ne anlıyorsan anla yani senin kızlığını kaybetmen dünyanın sonu falan değil ve daha ileri gideyim senin gibi bir kızla evlenmedi Ben razıyım neden alayım biliyor musun Ben 38 yaşındayım Kız Bana vermedi kendimi bu kadar kötü hissediyorum ki yani kabul edilmemiş değer verilmemiş aşağılamış hissediyorum ve senin gibi hani erkekle yatmış hayatının yaşamış erkeği doyurmuş bir kadını gördüğüm zaman da yaşadığım acılar aklıma geliyor bakire miyim bir kadına Lanet ediyorum ben ya Yani bu yüzden kesinlikle cansın
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sen ailenin seni okumak için gönderdiği yerde yurttan çıkıp, onun evinde kalmakla başta hatayı yapmışsın zaten. Erkek arkadaşını düşündüğün kadar keşke biraz da aileni düşünseydin. Erkek arkadaşının bir gün seni bu duruma sokabileceği gerçeğini hiç mi düşünmedin. "Ya ayrılırsak, ben ortada kalırsam naaparım?" düşüncesi olabileceğini göremeyeceğin kadar kör etmiş aşk seni. Şimdi gerçeklerle yüzleşme zamanı. Senin uğrunda intiharı düşünecek kadar sevdiğin kişi senin onu sevdiğin kadar sevmiyormuş demek ki seni. Her insan maddi sıkıntılar yaşayabilir. Hatta başka sıkıntılar da olabilir. Sıkıntıları aşmanın en iyi yolu sevdiklerine sarılmaktır. Bunda başka bir şey var ve maddi sıkıntıları bahane ediyor. İnsan bunun için sevdiğine gelme der mi? Sen bir de canına kıymaktan bahsediyorsun. İnsan bunun için canına kıyar mı? Kime ne faydası var bunun? Sevgilinin kahredip, onun da canına kıyacağını mı sanıyorsun. Belki üç beş gün ah vah eder. Sonra bir başkasını bulup hayatına devam eder. Kim yıkılır? Ailen. Seni binbir emekle büyüten ailen. Senin bencilce davranıp bunu onlara yaşatmaya hakkın var mı. Çok mantıksız düşünüyorsun. Kendini kaptırmışsın. Bu doğru. Ama mantıklı düşünüp bu duruma çözüm bulmak için git ve konuş. Yine de ısrarla yalnız kalmak istiyorsa, yapacak bir şey yok. Sen de hayatına devam edeceksin.
317 Yorumla- 1 yıl
👏👏👏👏👏👏👏
- 1 yıl
Çok haklı bir yorum
- 1 yıl
Bazen bu sitede mantıklı insanlar olduğunu düşünüyorum böyle cevaplar görünce 👏🏻👏🏻👏🏻 ben soru sahibi hanımefendi bu görüşü ciddiye alın size özetlemiş herşeyi
- 1 yıl
Zaten başka bi b. ka gitmiyolar. Başka bi b. ka yaramıyolar da
- 1 yıl
Helal. Olsun 👏👏👏
Gizli Üye(30-35)1 yılValla istemezse de yürüsün gitsin, kimse benim canımdan daha değerli olamaz. Bi de seni normalden engellemiş, daha ne koşacaksın böyle birinin peşinden. İnsan paylaştığınız onca şeyin hatrına bu kadar kolay kestirip atmaz. Şu an canın acıyor anlayabiliyorum, haklısın. Kim olsa böyle bir durumda kendini perişan hisseder, aşk bu çünkü. Tarifi yok... Ama her şeyi kalbimizle düşünürsek büyük hatalar yaparız. Allah bize bir de beyin vermiş ki mantıklı kararlar verebilelim diye. Sen pazartesi yine git, eğer seni kovarsa bi daha isterse pişman olup ayağına kapansın asla affetme ve dönme. Büyük hata yaparsın. Kyk yurdunda kal. Eğer rahat edemiyorum dersen gerekirse okuldan bir arkadaşınla ayrı eve çık ama sakın bu çocuğa bi daha güvenme.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
1 yılOnu dinle geri gitme. Yurta geri dön. Senin için en sağlıklısı. Borcu olan adamın derdi büyüktür. Borç çok büyük bir beladır. Kimbilir ev kirasını tamamlayabilmek için kimlerden borç alıyor. Bunu sana söylememek için gurur yapıyor. Eğer ki seni seviyorsa, sana ulaşacaktır büyük ihtimalle. Kendi haline kalırsa kendini daha hızlı toparlar. Masraf daha az olur. Senin ondan uzak olman okula derslerine odaklanman lazım. Kendini öldürecek kadar basit ve zayıf karakterli bir değilsin. Madem ki savaşmak istiyorsun. Kendin ve geleceğin için savaş ama onsuz.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılseni sevmiyordur
01 Yorumla
Soran1 yılBildiğiniz kısmı sadece bu yazdığım, bilmediğiniz daha neler var bana yaptığı fedakarlıkların haddi hesabı yok ben aşırı kıskanç kontrolcü adama hep yapışan biriydim çok sıktım bunalttım şimdi de eminim kafasını dinlemek için çözüm olarak bir süre bunu deniycek
1 yılO zaman öyleymiş şimdi böyle duygular değişiyor bu e*rkek dediğin pu*ştların duyguları daha hızlı değişiyor. Sen şu an bana iyilik yaptı fedakarlık yaptı vs diyerek kendi kendini manipüle ediyorsun. O zaman sana bi şeyler hissediyordur yapmıştır artık hissetmiyo ve bir şey yapmıyor bunu kabullenmekle başla bence ondan ayrılmaya. İntihar falan da düşünme sakın bak mesajlarına bile cevap vermemiş sen kendine zarar versen yine aynı olucak umursamaz, kimse için sadece bir kere yaşadığınız hayatı çöpe atmayın.
70 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılAkıl istiyorsan ilk olarak kimse senden değerli değil. Bir başka insan seni sevmeyi bıraktı diye canına kıyamazsın. Bir zamanlar seni seven insanı seni sevmeyi bırakırsa kendini öldürmekle tehdit edip acizleşemezsin. Bu tehditlere boyun eğerse seni sevdiği için değil vicdan yaptığı için, sevgi için değil zorunluluktan diye düşünmeyecek misin? Gerçekten borcu da olabilir seni istemiyor da olabilir. Bu tamamen bittiği anlamına gelmez, sana dönmeyeceği anlamına da gelmez. Ama kimse bağımlı bir insana dönmez, onu sevmez. Sen aciz zayıf bir insan mı olmak istiyorsun? 3-4 çocukla boşanmak zorunda olan kadınlar bile onurunu koruyup ayakları üstünde durmaya çalışıyor. Çocuğa yapışmaya çalışma. O istemiyor mu sende isteme. Yurt mu tutman gerekiyor , tut. İstemiyorum mu dedi acını içine at, otur oturduğun yerde ve okulunu bitir. Sen onurlu davranırsan geri kazanma ihtimalin olur; bu şekilde hiç sağlıklı bir ilişki olmaz
30 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılcok zor durumdasin Allh yardim etsin.. KYK yurdundan atildin mi? eger imkanin varsa orada yeniden devam et. Eger atildiysan da ailene soyle, anne size soyleyemedim ama bizim okulda bir kiz grubu ile evde kaldim , cunku kykda tartisma oldu vs birseyler at kafadan. Ailen cozum bulacaktir. veya buna cesaretin yoksa, bu sene bahane uret kaydini dondur, evde bekle seneye yeniden kyk ya basvur... Diger adamin yaptigi da tam serefsizlik. sen durumu goremiyorsun, daha guygudal bakiyorsun ama 1 yil seni kullanmis ve simdi de ortada birakiyor. Borcu olup sana deger verseydi seni irtada birakmayacak sekilde alternatifler sunardi.. mesela bu sene ailenin yaninda kal, laydini dondur seneye yurda cik diyebilirdi. ama bu adam alistirmis kendine senin masumlugundan faydalanmis seni daha da ucuruma surukleyebilir.. seni sevmeyen bunlari yapan biri icin devmez tatlim.. guclu olup goz yazlarini silip hayatina odaklanmalisin. hayat guzrl.. genceciksin, hayata yeniden baslama zamani
413 Yorumla
Soran1 yılHayır aşkım kullanma değil, defalarca söyledi bir süre ailenle kal ben biraz borçları hafifleteyim dedi yanıma alcam dedi
Soran1 yılBen olmaz dedim ısrarla
Cevap sahibi1 yılcanim seven erkek bir saniye ayirmak istemiyor yanindan sevdigini.. bu dupeduz kullanmis ve basindan atma telasinda hevesini almis. canim lutfen gercekleri gor. Ve bu adamdan uzaklas. Neler duyuyoruz para yok hadi arkadasimla beraber ol beni borctan kurtar diyen birini bile duydum. Aman dikkatli ol. unutma sen birtanrsin ve bu hayata gelmek gibi bir mucizeyle odullendirildin.. Bu mucizeyi baskalarina baglama ve kendini uzme.. yola devam.
Soran1 yılCanım tabiki ayırmak istemiyor yanından beni çok kıskanır zaten , ama şu an gerçekten icraya düşmek üzere artık ben evde olunca masraf 5 ise 10 a , 20 e çıkıyor , o da işte ben biraz hafifletene kadar kal sonra yine gel , sana bakacak durumum yok diyor ki gerçekten yok kredilerle geçiniyorduk son 4 , 5 aydır , ben mantıklı da düşünüyorum herşeyi , bu süreçte acaba biraz bıraksam nefes mi alsa çok bunaltıyordum ben onu hep onun söylediğinin tersini isteyip yaptım , bana ilk dedi çalış destek ol bu süreçte , çalışamadım ben rahatlığıma düşkünüm inkar etmiycem , sonra dedi çalışamıyorsun bari git ailenin yanında kal bu kış yaza kadar borçlarımı azaltmış olurum burada rezillik çekme çünkü sana bakamiycam çok borcum var dedi ben ısrarla kalmaya devam ettim bunalttım ısrar ettim , şimdi empati yap artık batmışsın sen olsan ne yaparsın , ben olsam bende mecbur onun yaptığını yapardım, onun şu an yalnız yaşamak istiyorum demesi de , beni şuna inandırmak onun beni istemediğine artık borcunu azaltıp birkaç ay sonra bana yazacak biliyorum, böyle yapmasaydım ikimiz de rezillik çekerdik , hep söylediği şeyler , gerçekten çok masraf çıkardık 1 sene içinde haddi hesabı yok özellikle ben şimdi ona hak veriyorum biraz da çocuğu bunalttım ben tabi biraz da bundan kaynaklı kafasını dinlemek istiyor , ayrılalım demiyor zaten
Soran1 yılSadece yalnız yaşamak istiyorum diyor borcum çok kafayı yicem diyor , kız zaten memur bu adam bekçi , dimi borçtan extra iş arıyor yine kendine , stresten son zamanlarda aşırı asabi midesine vuruyordu stresi çok kusuyordu aşırı sigaraya düşkünlüğü başladı son aylarda
Cevap sahibi1 yılpeki kyk da kalamiyorsun bu durumda ne yapmani bekliyor?
Soran1 yılAilenle kal diyor işte
Soran1 yılDişini sık biraz diyor
Cevap sahibi1 yılâilen universitenin oldugu sehirde mi?
Soran1 yılBen doğuda bir sehirdeyim ailemde aynı şekilde şu an ailemleyim zaten görmeye gelmiştim onları , o batı da , üniversiteyi de ben bıraktım kendi isteğimle bölümümden dolayı kararım değişti bu yıl yks ye girdim yine istediğim bölüm gelmedi seneye tekrar hazırlanıp gircem ,
Soran1 yılInstagramın falan varsa bi detaylı konuşalım mı ya müsait olunca , ben baştan anlatayım herşeyi sana şu an çünkü kafam karmançorman yanlış bir karar vermek istemiyorum artık
Soran1 yılBıraktığım üniversite dogudaydi
Cevap sahibi1 yıltamam anladim. Canim umarim ben yaniliyorumdur. Umarim basindan atmaya calismiyordur. Ama dusundugum gibi ciksa bile, sen heo guclu ol olur mu? sinavina yeniden gir.. kazan hayata devam et.. ama beljide sen haklisindir. ne olursa olsun guclu ol. hayatin kiymetli unutma.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kimseye bu kadar bel bağlamak iyi değil. Kimse olmazsa da yaşayamam, ölürüm demek iyi değil. Yaşarsın çünkü. Doğarken de yalnız doğmadık mı? Beni yanına aldı , önüme yemeğimi suyumu koydu tarzı cümlelere hiç anlam veremedim zaten. Belli ki seni sevmiş , sana değer vermiş ki seninle aynı evde yaşamak istemiş. Sende kabul etmişsin. Konu bu. Şimdi de kalkıp benim borcum var diyormuş. Tamam durumu kötü olabilir şu an ama sen diye bir gerçek de var. Birlikte hallederiz , her zorluğun altından birlikte altından kalkarız demesi lazımken...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHer ne olursa olsun kendinizi sağlama almalısınız. Ayrılmayı bırak ölebilirdi de ! O zaman da ortada kalırdın. Kocan olmadığı için de durumu açıklayamazdın. İlk önce kendi ayaklarınızın üstünde durun. Ailen üniversiteye göndermeyip evlendirmeye kalksa keşke okusaydım derdin. Herkes hata yapar ama muhakeme de önemli bir şey. Kavga etsen çekip gittiğinde bu adam rahat çünkü gidecek bir yerin olmadığını biliyor. Bu yüzden seni geri çevirecek hamleler yapmayacak sen de tıpış tıpış geri döneceksin.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılyahu söyleyeceğim hakaret olacak. adam almış hevesini sen aşk meşk derdindesin
dön okuluna bitir okulunu bak yoluna bu da sana ders olur umarım
gerçi ben daha beterlerini gördüm bar ve tekel shop işletirken senden daha beterleri var
bak yoluna sen00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılErkek arkadaşın ne dediyse desin senin yurttan çıkıp onun yanına yerleşmiş olman maalesef ki onun ellerine koz vermiş oluyorsun olmuşsun şimdi canı istemeyip benim borcum var şöyle böyle deyip aslında seni kendinden uzaklaştırmak istiyor Keşke ilk başta böyle bir şey yapmasaydın senin için en iyisi olurdu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl3 kuruş için ailenin yüzüne bakamiycak duruma gelmişsin. Allah kimseye senin gibi evlat vermesin. Güya kyk hayatını beğenmeyip adama kendini baktırıyorsun ama adam seni nikahsiz kullanip kullanıp attı.
Ailen bunu öğrenince napacaksin? Baban yüzüne tükürmez mi?
31 Yorumlaborcum var diyor hala yanına gidip masraf çıkarmaya çalışıyorsun. bir süre evinde kalma, hiçbir masraf yaptırma. dediği gibi kendini bi toparlasın. borçları hafifleyince yanına alırdı tekrar. bu kadar ısrarcı olarak adamı bunaltmış olabilirsin
13 Yorumla
Soran1 yılEvet bunu yaptım maalesef
Soran1 yılBir süre annenlerle kal dedi borcumu hafifletince seni yanıma alcam dedi ben ısrarla ağladım evi yıktım döktüm ben kalamam dedim
Gizli Üye(30-35)1 yılAdam seni istemiyorum diyor sen intihar ederim diyorsun. Bu kadar sığ olmamalısınız, biraz gururlu ve güçlü olup sende onu sil. Çalışıp para kazanmak ve kendi ayakların üzerinde durmak en güzeli 👍 hem ne diye başka bir erkeğin evinde kalıyorsun ki?
00 Yorumla
1 yılKızım bu erkeği intihar edecek kadar çok sevmen yanlış bir kere. Sana seni istemiyorum diyen birini şutlayıp ailene durumu anlat. Anlatamam dersen sana bu konuda yardım edebilecek birilerini bul ve bu erkeğin peşinden koşup da hayatını karartma
00 Yorumlabir erkeğe güvenip onun evinde kalmak üstelik de deli gibi bağlanmak cesaret ister. bence evinden çık kykya yerleş bugün bunu yapan yarın gene aynısını yapar başından onunla yaşamakla hata etmişsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılmaddi manevi çok destekte bulundu demişsin. Adam borcum var gelme diyorsa demek ki borcun belli ölçüde sebebi sensindir diye düşünüyorum. Onun yerine sevmiyorum istemiyorum ayrılalım derdi 🙃
10 Yorumla Ya kızım gelme seni görmek istemiyorum diyen biri için intihar mı edeceksin gerçekten? Kafan alıyor mu bunu? Akıl fikir versem de sen de o aklı fikri alacak bi beyin yok kusura bakma.
10 Yorumla
1 yılBelli ki bir bataklığın içine saplanmış, çıkış yolu bulamıyor. Tahminimce bahis bataklığına saplanmış olabilir
16 Yorumla
Soran1 yılInstagram da birkaç bahis sayfası takip ediyo , etmiyordu aslında son 2 hafta içinde fark ettim
Soran1 yılGeçen benim de aklımı kurcaladı bu durum
- 1 yıl
Bahis yüzünden bir çok insan intihar etti, bir çok ailenin yuvası yıkıldı
Soran1 yılArtık ondan şüphe ediyorum ben
Soran1 yılBir ara bulaştın mı diye sorduğum da çok sinirlenmişti aşırı
- 1 yıl
Eğer öyle bir durum varsa uzaklaşman en iyi yol olur
1 yılErkekler ne fena ya kız in/harı düşünüyorum yazmış kullanıp atı seni yazmışlar hayatınızda acaba hiç aşık oldunuz mu bir kadın sizi sevdi mi sanmam
16 Yorumla
Soran1 yılAnlamaz onlar çünkü adam gibi birini sevmeyi becerememişler, kafaları anca uçkura çalıştığı için olayı ne yapıp edip yine kullanmaya çevirdiler , olayı bile tam anlamıyla anlatmadım ben bu sadece bildiğin kısmı bilmediklerinizi bilseniz sevdiğim adam hakkında bunlar söylenmez sadece yazdığım şey üzerine bir yönlendirme yapılmasını rica ettim ama yorumların geneli farkındaysan , millet işini gücünü bırakıp yaptığımın büyük hata olduğu hemen beni veya onu yargılamaya niçin yanında kalmak zorunda kaldığımı adamın bana 1 yıl boyunca yaptığı fedakarlıklarıkları babam annem yapmadı bana , çoğu kez bunalttım onu kontrolcü davrandım ısrarla kendi dediğim olsun istedim hep aşırı kıskançlık aşırı kavga ettik benim saçma sapan paronalarımdan veya ufak tefek şeylerden dolayı bunalttım adamı ben ona birkaç defa yemek yaptığımı hatırlamıyorum sadece hep kendi yapardı mutfakta , son aylarda yüzüme vurmaya başladı biraz hak vermeye başladım ne kadar rahatmışım meğer kendimi rahatlığa alıştırmışım adam da patladı işte en sonu yani tabi ilişkimiz de ufak tefek onun da kabahatleri oldu da ben galiba ona evde kadınlığımı hissettirmedim , birkaç defa kendisi de söyledi yüzüme ben sana koca oldum sen bana kadınlık yapmadın şu evde kaç defa yemek yaptın ya 1 sene boyunca yemek dışardan yendi gerçekten bu durumu yine ben düzeltcem şimdi yediğim boktan kalkıp adamın kabahatiymiş gibi onu suçlayamam suçlatmam da , ben kendimi şu an onun yerine koyuyorum soğurdum ben kendim gibi biriyle 1 sene tahammül edemezdim sürekli herşeyden nem kapıp kavga çıkaran bunaltan çalışmayan okumayan ve yemeği bile evinde yapamayıp hep dışardan yiyen , sonu bu olcaktı tabi o süreçte bunu düşünemedim ama şu an gönlünü almak için kırk takla atıyorum, benden biraz soğuduğunu söylemişti en son çok üzülmüştüm, kendime çeki düzen verip destek olucam çünkü seviyorum çünkü benim için elinden gelenin hep fazlasını yaptı beni hep alttan aldı , lütfen dua edin ya geri kazanayım
Soran1 yılçünkü biz kadınlar savaşmak var doğamız gereği mücadele, yolun sonunu bilmeden hiç , yar mı olucak bana yoksa soğuyup ayrılana kadar savaşırız en azından çabaladık demek için biz kendimizi böyle avuturuz bizim sevgi anlayışımız bu beyler, siz çok dar bakmaya , pardon sosyal mecralarda sitelerde dışarda popo memeye bakarak beyniniz error veriyor artık zavallılar , çoğu erkek de maşallah zaten işini gücünü bırakmış üst üste aynı yorumları yapmaya gelmişler bu tesadüf olamaz, yani yine şaşırtmıyor sunuz düünce yapınız , bakış açınız daima düz
Soran1 yıl@malikalg57, yazdıklarımı iyi oku yolmakdan bahsetmişsin de
- 1 yıl
Baştan detay verseydin sana ona göre yorum yapardık. Senin en başta anlattıklarınla sonradan anlattıkların bambaşka şeyler. Ama ben yine de hatalı olduğunu düşünüyorum. Siz daha kaç yaşındasınız da karı koca gibi yaşıyorsunuz. Doğru düzgün bir geliriniz yok. Yine çok mantıksız hareket ettiğini söyleyeceğim. Sevgilin olmasına, birbirinize aşkla bağlı olmanıza bir sözüm yok. Benim kafama takılan, senin yurdu bırakıp, erkek arkadaşının evine yerleşmen. Bir de sanki dolgun bir geliriniz varmış gibi kredilerle yaşamanız. Bunu yetişkin biri de yapsa yine de aynı şekilde eleştirirdim. Sen yurtta kalsaydın da, yine sevgilinle takılsaydınız. Beraber vakit geçirseydiniz daha iyi olmaz mıydı. Sen kendi keyfin için onu da harcamışsın. Kendin diyorsun ki benim yüzümden borca battı diye. Tek iyi olan şu, ilk yorumunda intihar etmekten bahsediyordun. Şimdi de "biz kadınlar doğamız gereği savaşırız." diyorsun. Bu da bir gelişme. Hadi bakalım. Savaş. Gazan mübarek olsun...
Soran1 yılErkek arkadaşıma yerleşme sebebim ben üniversite okuduğum dönem yani KYK da kaldığım dönem çok zor durumdayım ailem daha doğrusu babam dediğim adam maddi gücü çok iyi olmasına rağmen ayda en fazla 200 TL cebime koyardı, ben babamdan şiddet gördüm küçüklükten beri , asla sahip çıkmadı asla bende sevgiyi ilgiyi babamın bana yapmadığı her şey bu adam yaptı işte bu yüzden bağlandım ona gittim sevdim
- 1 yıl
Bak, sen sana destek çıkmayanları anlayışsız olmakla suçlamışsın. Ama en başında hiç bir detay vermemişsin. Ilk anlattıkların çok yüzeysel. Sonradan kendinde hata olduğunu yazmışsın. Şimdi de ailenden, özellikle babandan ilgi görmediğini yazmışsın. Şimdi seni daha iyi anlıyorum. Keşke bütün olanları kısa bir özetle en başında anlatsaydın. Bu kadar ağır eleştiriler almazdın. O zaman kabahatin çoğu sende. Sevgilin bu kadar borcu yaparken, sen ona neden yardımcı olmadın? Hani derler ya, har vurup, harman savurmuşsun. Bu durumda borcun kapanması için sdnin de bir şekilde destek çıkman lazım. Bence bir işe bile girebilirsin.
Bu nasıl bir akıl ve mantık, bir insanın erkek arkadaşın evinde kalır mı ya.. kızlar size söylüyorum bir erkeğin evinde evlenmeden kalırsanız ne kadar çok birbirinizi sevseniz bile... Onu evlilik mi gerçekleşmeden kaybettiğiniz demektir.. bazen attığınız adım ya da yanlış bir davranış en başında size sonucu gösterir iyi veya kötü
00 YorumlaArkadaşlar bu kadar ağır konuşmanıza gerek yok yapmış bir hata tamam da sevmiş
O istermiydi böyle olmasını
İntihar edeceğini söylüyor siz de ateşe körükle gidiyorsunuz yapmayın intihar etse vebali sizinde boynunuza olur
Bağlanmış olabilirsin her ne yaşadıysan geri de bırak okumana odaklan ve geleceğini düşün bırak ne hali varsa görsün00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 yılBu kadar bağlanman çok rahatsız edici seni yargılamıyorum ama kendine gelmelisin. Hal ve hareketlerine göre seni istemiyor. Bunu yüzüne söyleyemediği için uzaklaşmanı fırsat bilmiş. Seni istemeyen birine ağız eğmene gerek yok.
00 Yorumla
1 yılAkışına bırak ve bekle haber gelmezse kendi yoluna devam et insanların zor dönemleri olabilir ama bu zamanlarda hep başka insanlara ihtiyaç duyarlar eğer bir süre sonra seni yanında istemezse onu ve kendini zorlamadan yönünü değiştir ayrıca birisine bağlanmak çok tehlikeli seni yetiştiren aileni düşün ve mantığını kullan.
00 Yorumla
1 yılinsanın ölümsüz olduğunu unutup onu Allah zannederseniz böyle boka batarsınız işte. Sevmekle tapmayı karıştıran yaratıklar... Sevmekle tapmayı ayırt edemeyen ayak takımı...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılKimseden akıl isteme psikoloğa git vallahi bak. Ayrılık zor evet ama ölüm düşünüyorum diyorsun bak bu normal değil. İnan zamanla her şey geçiyor. Muhakkak destek al
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kimseyle böyle yüz göz olma geleceğine odaklan o da belliki bireysel bakmaya başlamış. Mutlulugu kimseye endeksleme üzülürsün..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 322 cevap paylaştı.
1 yılcanım yolucak birini ariyoo Allah bilir kaç kıza yaptı bu taktiği inanma sakın dolandiriliyon su an
011 Yorumla
Soran1 yılEn yukarda bir bayan arkadaşın yazdıklarına yorum yaptım oku bence
Soran1 yılDaha iyi anlarsın belki (zannetmiyorum da )
- 1 yıl
Önce kendini sevdirdi sonra borç istiyoo sakın bişe verme
- 1 yıl
O yorumu gormedim
Soran1 yılLütfen oku yazdıklarımı öyle gel
- 1 yıl
Sen safsin belli
Soran1 yılEpmati yoksunusun onun yerinde olsan napardın ya , düz fikirli yorumlarını kendine sakla bu saflık değil ben kendimi de biliyorum onu da , onu bu hale getiren benim , siz erkekler ya hepiniz mi aynı düşünce aynı fikir aynı zihniyet olur ya hayret ediyorum gerçekten 31 i azalt.!
Soran1 yılBiz kadınlar kadar asla geniş bakamıyorsunuz hiçbir zaman görmedim hiçbir zaman, ve bu yazdıklarının sadece fikrin olduğunu da unutma teşhis koyar gibi neyi kimi ne kadar bilip de bu kadar net konuşuyorsunuz siz erkekler, ne siz bizi çözebildiniz bu yüzden ne de biz sizi..
- 1 yıl
Sizin gibi insanlar ezilmeye mahkum.. çocuk seni kıvama getirmiş sana napsa az bide yazma bana benide sinir etme
Soran1 yılEvet kızlar nasıl 180 derece döndü , şimdi erkek arkadaşımın tarafına geçti görüyorsunuz , fikrine sahip çık noldu ha çünkü kendin bile kendinden şüphe ettin , siz busunuz kıvama getirmişmiş , kimse kimseyi kıvama getirdiği yok mesele dışında boş şeyler zırvalamayın birdaha şimdi yol al. Senin gibilerinden burada çok var hadi..
- 1 yıl
Sen yardım et ama bunu aklından çıkarma seni hep yolucak ta hiç bisen kalmiyana kadar sonra tekme
Gizli Üye(36-45)1 yılSıkıldı işi bitti hevesi geçti yeni birini buldu, cevabı çok açık. Klasik günümüz erkeği ve kadın versiyonu. Beter olun, sizin gibi olmayan da yobaz zaten
12 Yorumla
Soran1 yılKafam o karıştı ki eğer de birini bulduysa ahım olsun yüzünü de söyledim defalarca hayatın elinde patlar inşallah dedim , benle olan yuvanı yıkıp da yuva kuramazsın dedim Allah nasip etmez inşallah ahımdır
Cevap sahibi1 yılİstediğin kadar et bu devran böyle, biri gider biri gelir kafası erkeklerinki. Siz hepiniz topyekûn onlarla yatmamayi hayır demeyi öğrenene kadar (ki hic mümkün değil) onlar skor oluşturmaya devam edecek
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. şu an gitme kafasını dinlesin sonra konuşun
06 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
Soran1 yılYaşadım daha önce haklısın gerçekten bir süre sonra arıyorlar
Soran1 yılİnşallah canım sağol
1 yılBikerede sözünü dinle o kişinin sonunda kazanan sen olacaksın ama dinle ne dediyse
01 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
1 yılSanıyorum ki ilkin o yüzden bu kadar çaresiz kaldın yurda geri dönmeni tavsiye ediyorum
12 Yorumla- 1 yıl
durum ney
- 1 yıl
konuşmak falan istersen yazabilirsin canım yapabileceğim bir şey varsa tabi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılmuhtemelen başkasını almıştır o. onca zaman aynı evde kalıp vermediysen ondan olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBöyle evlenmeden her haltı yersiniz sonra kapıya atılınca zırlarsonız ohh mustak size iyi yapmış artık seni alan olmaz güme gittin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSeni yurdundan etmiş ve şimdi evine almıyor. Her ne olursa olsun, borcu da olsa bu yaptığı hareket kötü ve sen hâlâ onu tercih ediyorsun.
10 Yorumla
1 yılKyk da kaldım, bi rezilliği yok. Cinselliğinizi daha rahat yaşamanız için yapılan bir hamleyi böyle diyerek meşrulaştırmaya çalışmış, sende yemişsin. Ne yapsaydı seni aynı evde yaşadı diye nikahına mı alacaktı sanıyorsun
12 Yorumla- 1 yıl
Sizin gibilere iyi oluyor öyle kullanılır atılırsınız
- 1 yıl
Bunları yaşarken hiç mi sizi bırakacağı, soğuyacağı aklınıza gelmiyor sizin gibi kızlara çıldırıyorum inan ki üzülüyoyum az akıllı olun erkeklerin ellerine hiçbir zaman tam anlamıyla bir koz vermeyin yaaaaa
Gizli Üye(18-24)1 yılİyi yapmış evlenmeden barklanmadan ne işin var adamın evinde kendinizi böyle aşağılatmaya doyamadınız gitti
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSen hala burada mısın canını kıymadın mı daha
Gizli Üye(30-35)1 yılBakirelik gitmiş iş bitmiş şimdi ailene anlat rezilliğini
05 Yorumla
Soran1 yılBen bakire değildim zaten , ağzını topla ben çok küçükken tecavüze uğradım ona da anlattım bunu , rezil olan senin pislikler
Soran1 yılHaddini bil
Cevap sahibi1 yılKepaze seni intihar et şimdi
- 1 yıl
Şu küçükken tecavüze uğradım yalanıni niye bu kadar çok söylemeye başladı bunlar. Bakire değilim demenin masum hali...
Cevap sahibi1 yıl@neverstopp bahane hazır reis yersen
kötü olan bir insana nasıl bağlanabiliyorsun iyi zamanda kötü zamanda da seni yanında isteyecek insan senden uzaklaşıyor büyük ihtimalle borç işi bahane olabilir
00 Yorumla
1 yılkullanilmissin gecnis oldun onune bak seni isteneyen birinin pesinden kosup rezil etme kendini
10 Yorumla
1 yılBu çocuk hayra alamet değil bence ayrıl hiç konuşma etme seni evine kolay alan bir erkek düşün yani ondan zaten olmaz
00 Yorumla
1 yılAlacagini almis yol veriyor sana
03 Yorumla
Soran1 yılO ne demek annesiyle babasıyla tanıştırdı beraber araba motor aldık , bunu neye dayanarak söylüyorsun, senin düşündüğün şey karşılıklı oldu
- 1 yıl
Iste almis yasamis doymus istemiyor yani
Soran1 yılBen diyorum borcu var icraya düşmek üzere adam artık sen neyden bahsediyorsun öff
Başka birini buldu demek ki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. İkiniz de dengesiz tiplersiniz. Yazık..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılAra ver arama sorma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBorcu var diyorsun belkide ikinizde çalışırsanız çözüm bulursunuz bence ümidini kaybetme
00 Yorumla
1 yılEvlen benle de belki vazgeçer
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBabasinin gururu
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSana acıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılCinsel hayatınız nasıl belki ondandır
00 Yorumla
1 yılAldatıyor olabilir mi seni
13 Yorumla- 1 yıl
Büyük ihtimalle fırsattan istifade 😂
Soran1 yılAdam borçtan memur olduğu halde gündüz extra iş buldu çalışıyor ne saçmalıyorsunuz , ayrılmak da istemiyor yaza kadar borcumu bitirip yanıma alcam seni diyor , pislik düşüncelerinizi kendinize saklayın sürekli görüntülü arayan bir adam , evde dışarda heryerde...
- 1 yıl
Yanlış yorum olmuş sorry
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılZavallı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılCocuga verdin mi
00 Yorumla Kıyamam sana ya, resmen trajedi kötü olmuş :(
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.
1 yılVurdu mu?
00 Yorumla Hayatında başkası olduğu içindir
00 YorumlaErkeğe bekaretini verdin mj
00 YorumlaBaşka birisini bulmuş net.
00 Yorumla
1 yılSıkılmış buraya kadarmış
00 Yorumla
1 yılEskimişsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
1 yılSıkılmıştır.
00 Yorumla KYK ya dön
02 Yorumla
Soran1 yılSildirdi kaydımı
1 yılHic yattiniz mi
04 Yorumla
Soran1 yılAynı ev içinde karşılıklı duygularla normal olarak
- 1 yıl
Kizliginida verdin
Soran1 yılSizin kafanıž baska biseye çalışmaz mı
- 1 yıl
Yapacak bir sey yok sende hayatina devam et o yokmus gibi
- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer