Erkek arkadaşımla beraber yaşıyorduk artık istemiyor, neden olabilir?

Ben KYK yurdunda kalıyordum üniversite okurken rezillik çekme dedi yanına aldı herşeyimle ilgilendi baktı 1 sene aynı çatı altında yaşadık yani maddi manevi çok fedakarlık yaptı ama şu an aşırı borcu olduğunu söylüyor, ben ailem beni yurtta biliyor haberleri yok beraber kaldığımızdan, herneyse şu an ailemin evindeyim , ben ailemin yanına gelirken git gez gelirsin diyordu 2 gün yazmadı ben buraya geldim 3. Gün ben yazdım tam bigün boyunca cevap vermedi 1 gün sonra borcum çok gelme hisckimseyi istemiyorum hayatımda yalnız yaşamak istiyorum, onu o kadar çok seviyorum ki gerçekten onsuz inti*ara kalkışcak kadar , ben sana destek olucam dedim gerekirse çalışcam babamdan aldığım harçlıkları da sana veririm ama ayrılırsan böyle bir şey için gözünün önünde canıma kıya*ım dedim halen bişey yazmadı engel de atmıyor sadece normalden engel atmış arayamıyom wp açık okuyor mesajlarımı, ben gerçekten çok bağlandım ona ne olursa olsun savaşmak istiyorum sonunu bende bilmiyorum ama bende onun için fedakarlık yapmak istiyorum, aramızda çok şiddetli tartışmalar kavgalar oldu fakat ben ailemi defalarca görmeye geldim hep geri dönmem için gün sayardı ama son birkaç aydır borcum borcum der başka bişey demez çok stres yapıyor , şimdi bileti de kestim ben pazartesiye söyledim ona da iptal et dedi gelme , ama ben gidicem ya almazsa eve gerçekten kafayı yicem böyle bitemez ya nolur yardım edin akıl verin?

Güncellemeler
1 yıl
Her kafadan bir ses çıkmaya başladı iyice saçmaladınız , çocuk ayrılmıyor benden daha dün , seni yanıma tekrar alıcam ama bu süreci yalnız atlatmak istiyorum, haber vercem dedi bende zorlamadım tamam sen bilirsin dedim birdaha da asla yazmadım aramadım. Ben saldım
Erkek arkadaşımla beraber yaşıyorduk artık istemiyor, neden olabilir?
Cevapla