Erkek arkadaşım ayrılmak istedi, ısrar edince uzaklaşalım düşünelim dedi?

benim 1 senelik bi ilişkim var birbirimizi çok seviyorduk sonra ikimizinde elinde olmayan sebeplerden dolayı çok az görüşmeye başladık. ben en azından bu arayı mesajlaşarak kapatmayı istiyordum ve bu yüzden çok tartışıyprduk. ben fevri bazı hareketler yapıyordum ve o çok sinirleniyordu bana. son zamanlarda artık ben kızıp trip atınca umursamamaya başladı. vakti varken benimle konuşmadığı için sinirleniyordum aslında. en son tekrar böyle bir şey yaşandı ve ayrılmak istedi. sonra bende beklemiyordum ve tartıştık sonra ben çözebiliriz falan diye ısrar ettim. uzaklaşmak istiyorsan uzaklaşalım ama bitmesin falan dedim. o da tamam öyle diyelim uzaklaşalım hayatımıza bakalım yazdı. bende haberleşelim dedim olue yazdı ve tekrar konuşmadık. Tek sorunumuz bu ilgi konusuydu ve ben hep halledebiliriz diye yaklaştım bu süreçte de. şu an ne olacağını bilmiyorum, ayrılır mı sizce?
Erkek arkadaşım ayrılmak istedi, ısrar edince uzaklaşalım düşünelim dedi?
Cevapla