Kız beni kankasi olarak görüyor ama izlemek de yordu beni tavsiye verir misiniz?

Sevgili yapmışti galiba mayisin sonundan beri konusuyolar. Çocuğun motoru var evde tek kalıyor ve yüksek lisans okuyor. Bende tek evde kalıyorum babam arabayı vercekti almadim ya. Onun dışında bise yok. Çocukla oynasipduruyo bide wp ppye koyuyo. Çocukla zaten yaz ayı da bi ara İzmir'e gitmiş galiba. Neyse kız beni başından beri kankasi olarak seviyo. Bana defalarca kez kanka dedi hatta. Sorun şu ki ondan hoşlanıp hoslanmadigimdan emin değilim. Yolda başka kızlarla bakisiyorum ilgi çekmek istiyorum. Kız benle kanka olarak ilgileniyo ve hoşuma gidiyor. Erkek kankalariyla da arası iyi bu arada bu kızın. Onlarla da gezip tozuyo foto atıyor. Kızın normali bu yani. Acaba ben ilgi delisi falan miyim içimde sevgi yok mu benim? Ben bütün ilgiyi üstümde istiyorum ilgi alamayinca da deliye donuyom. Çaresi yok mu bunun

Kız beni kankasi olarak görüyor ama izlemek de yordu beni tavsiye verir misiniz?
Cevapla