AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
205Cevap
Eskiden alıyordum ama artık ciddi bi ilişki çıkmayacağını anladım sanaldan
almamakta fayda var ben aldım da ne oldu aferin erkeklere doğru yapıyorlar
Benim sanalda tanıştığım kızlar ciddiye almıyor.
Bir tane kız bile yok ciddiye alan.😳🤯🤯
tabi ki de alınmaz adı üstünde sanal yani hayali sosyal medya çünkü sanalda fake hesaplar çoktur
Ciddi erkek vardır da artık onu bulana da aşk olsun
Ben aldım ciddiye şimdi daha da ciddiyiz hahaj
Ben her kadını ciddiye alıyorum. Ciddiye almam sıkışmayacağım anpamına gelmez tabii
Ciddiye alırlar artk herkes sosyal medyadan tanışıyor
Genelleme yapmak doğru olmaz. Belki erkek gerçekte de ciddi değildir
Kimse artık almıyor hekres kolay ulaşıyor herşeye sevgi sadakat bunlar eskidendi
Niye öyle dediniz?
Sanki bize yazan varda ciddiye almıyoruz sanıcaklar 🙄
Bende ciddi anlamda, neden hep dalgasına konuşur kızlar?
Herkesi ciddiye alıyorum cinsiyeti önemli değil
Erkekler kızlara, kızlar erkeklere suçu atıyor bu konuda. Tuhaf!..
Sanal alem yalan alem olmuş ondan olsa gerek😀
Çünkü her gün orsan birini buluyor niye ciddiye alsın
Ciddiye almayan hem de hiçbir konuda sizsiniz kızlar 🤭
Ben alirim neden almiyim kişiye göre değişir hersey
Ben de bu soruyu kızlar için soruyorum. Neden ciddiye alınmıyorum?
Ciddi olmasına ciddiyim de, kızlar pek ciddi değil.
Alanda var almayan da var.. genelleme yapmiyorum ben.
Alınmaz çünkü kimse kendini gerçekten dürüst tanitmaz
Ben 2.5 yıl ilişki yaşadım, karşındaki kişiye bağlı bu soru
Çünkü insanlar gerçek yüzlerini sanalda göstermiyorlar iki yüzlülük yani
sanalda kimse gerçek yüzünü göstermez hepsi yalandır dolandır (tecrübe);(
Sende öylesin ozaman
cevabım battı mı ne gocunuyon
Batmadi ama kendi kendini çöp kovasına atmışsın
Bize yakın semtteyse ve sanal teletabi değilse görüşüyorsa ciddiye alırız
Sanal teletabi cmcöv one ya
sen ciddi olabilirisn ama çoğunluk öyle olmadığı için sen de arada kaynıyorsun bence
ya da sen kendini ciddiye aldıramıyorsun veya karşındakiler ciddiye alacak tipler değil o da olabilir
Sen de onları almıycaksın canım sanal reel fark etmez onların neyi niye yaptığı belli mi allah askına
Herkes ciddiye alınmaz yani dikkatli olmak gerekir.
Kimseyi ciddiye almıyorlat ki seks akıllarında sadece
Evet öyle
ciddiye almak kişiliğe bağlı bir durum sanal ya da vs vs bir ortam ile alakalı olmamalı durum
farklı şehirden ise ciddiye almaması normal. aynı şehirde ise sanalı bırakıp reele geçip bakarsınız bu kadar basit. sanal sadece tanısma aracı olur :)
Bu konuda genelleme yapmak aslında biraz sıkıntılı olabilir. Ancak, bazı erkekler online tanışmalara çok vakit ve yatırım yapmamayı tercih edebilir çünkü yüz yüze etkileşimde bulunmanın bağ kurmak için daha etkili olduğuna inanabilirler.
Boşa geçen zaman oluyor benim hiç sanaldan tanıştığım kişilere inancım yok o yönden zatende tanışmıyorum artık.
Yüz yüze tanıştığın birinden kazık mi yemen lazım bu algının kırılması için
Yüz yüze de tanışmıyorum sevgilim olsun da derdim olsun diye düşüncem yok.
Sevgilisi olup derde girmek yerine insanlar mutlu oluyor derdi çok pislik insanlarla olursanız derdi de bitmez peşinizden de ayrılmazlar
Pislik insanlarla olmadım
Farkında olmadan diyorum
Önüne gelene yazdığı kızlardan biri olduğun için
Sen ne kadar ciddisin ki karşı taraf dan da ciddiyet bekliyorsun
Erkekler bizi ciddiye alıyor mu ki biz alalım gerek yok ciddiye alınınca üzülen biz oluyoruz
Herkese karşı böyle yaptığını düşünür, bana yaptıysa kim bilir kimlere de attı diye, o yüzden böyle durumları ciddiye almaz , ve eğlenmelik düşünür maalesef
Niye ciddiye alsın o kız onun için bir eğlence sadece günü geçirmelik tatmin olacağı
Neden ciddiye almadığı konusunda karakter meselesi diyebilirim boğluk doldurmak zaman geçirmek için olabilir. Sanalda tanıştığın birini ciddiye almayı geç nasıl güveniliyor özellikle bu devirde
Kızlar da almamalı bence
Sanaldan sana yürüyen herkese yürümüştür
Öyle bir şey yok aslında. Ben gayet yüzyüze görüşüyor gibiyim.
Kisiye gore degisir, ben ciddiye aliyorum. Sanaldan tanismistik Şu an bir yillik iliskim var
Ben sanaldan tanıştığım kızı dikkate alıyorum ama bana sanaldan tanıştığım insana güvenemem bişey hissedemem diyenler seni geldi sonuç olarak bir ortak alan tanışma alanı her yerden tanışılanabilir
hayır sanal da olsa karşındaki insan sonuçta
Ben aldığım zaman da ya engelleniyorm ya da hata yaptım diye özür diledim diye laf yiyorum mesela böyle de değişik dünya ben doğdum doğalı anlamadım hayatı
Sanaldan tanıştığım kızla evlendim daha ne kadar ciddiye alayım awk 😂😂
Neden alsın, artık kimseye güven yoklen sanala mı güveneceğim
Benim için nereden nasıl tanıştılıldıgı değil nasıl devam ettiği
Hay yalanini...
Ne alaka dışarda gördüğün herkes sanaldan tanışıp evlenmiş insanlar yolda kolay kolay bir erkek kızı durdurup teklif edemez o biraz zor herkes yapamaz
Kişiye göre değişir.. ciddiye alınması için karşılıklı iletişime ihtiyaç var. Enearjiiii meselesi bence 😁
Kişiden kişiye değişir kimi yanlizlktan arkadaş sırdaş arar kimide uçkur peşine düştüyse ne dinler ne anlar tek derdi o. olur
Nerden nasıl tanıştığın değil nasıl biri olduğu önemli olan
Çünkü yüz yüze olduğu zaman daha ciddi oluyor ister istemez sanal oldumu bırakmak daha kolay geliyor
Sanaldan tanışıp 2 buçuk sene uzak mesafe ilişkisi sürdürdüğüm bir sevgilim oldu. Ciddi düşünüyorduk ama olmadı. Koşullara ve kişiye göre değişiyor bu
Bende 2 sene sūrdūrūp yeni ayrıldım
Kendileri güvenilmez oldğu için kadınları da öyle sanıyorlar
Bir kadın olarak sanaldan bende ciddiye almam ve hiç konuşmamayı tercih ediyorum
erkeklere ozel degıl kadınlarda cıddıye almıyo kacıyo korkuyo baglanmaktan ya da bırlıkte olmaktan
Belki de ciddiye alınacak kadar olgun birisi olarak görülmüyorsunuzdur
niye ciddiye alınmasın ya ben ciddiye alıyorum