Evliyken baska biriyle flört ve sohbet etmek yanlış ve kötü mü sizce?

Ben 7 yıllık evliyim.. Bana göre sadece kağıt üstünde Evliyim. ne yaptım ise olmadı, eşimden sıfır ilgi... Eve gelir yemek yer tv açar.. Bir şey desen tersler, boşanmak istiyorum. ama. ailem destek olmadı, kendi başıma halledeyim diyorum ama. onu da bilmiyorum, başkalarından ilgi görmek bu noktada mesela beni mutlu ediyor. Evli iken başka biri ile flört şeklinde sohbet etmek onu rahatlatiyorsa bu büyük bir suç ve kötülük mu sizce?

Evliyken baska biriyle flört ve sohbet etmek yanlış ve kötü mü sizce?
Cevapla