Evliyken mutsuz olup biriyle sohbet vs flört etmek çok mu kötü sizce?

Ben 6 yıllık evliyim.. Bana göre sadece kağıt üstünde Evliyim. ne yaptım ise olmadı, eşimden sıfır ilgi... Eve gelir yemek yer tv açar.. Bir şey desen tersler, boşanmak istiyorum. ama. ailem destek olmadı, kendi başıma halledeyim diyorum ama. onu da bilmiyorum, başkalarından ilgi görmek bu noktada mesela beni mutlu ediyor. Evli iken başka biri ile flört şeklinde sohbet etmek onu rahatlatiyorsa bu büyük bir suç ve kötülük mu sizce?

Evliyken mutsuz olup biriyle sohbet vs flört etmek çok mu kötü sizce?
Cevapla