Evliliğimizin ikinci yılına girecez çocuğumuz bile olacak ama hala eşimin yanında rahat bir uyku çekemiyorum. Neden olabilir?

Evlendigimiz günden beri uyku problemi yaşıyorum bunun sebebi eşimle birlikte uyuyamamam. Çok seviyorum yanında huzurluyum ama birlikte uyuyamıyorum o rahatça uyuyabildiğinde de çok sinirlerim bozuluyor. O işe gittikten sonra uykuya dalabiliyorum. Hiçbir sorunumuz uyumsuzluğumuz yok. Sebebi ne olabilir bu normal mi ve nasıl düzelecek?
Evliliğimizin ikinci yılına girecez çocuğumuz bile olacak ama hala eşimin yanında rahat bir uyku çekemiyorum. Neden olabilir?
Cevapla