Eşimle vakit geçiremiyoruz, 7 aylık bebekten sonra evlilik çok mu monotonlaştı, bu durum normal mi?

Genelde maç izler arada akrabalarıyla okeye gider ilişkiye bile neredeyse 1 ay olacak gidemiyoruz Ramazan'ı araya katıyor soğuduğunu zannetmiyorum ama ne bileyim monoton olmuş film bile 1 ay olacak ha izlicez o da yok hep evdeyim bebekten ötürü çıkalım desek en fazla akrabalara gideriz bu durumda sıkılmaya başladım

Eşimle vakit geçiremiyoruz, 7 aylık bebekten sonra evlilik çok mu monotonlaştı, bu durum normal mi?
Cevapla