4 ay önce doğum yaptım eşimle hiç zaman geçiremiyoruz?

Bebek uyuduğu zamanlarda ya yorgun geliyor eve ya izin gününde eniştesiyle kahve okey oynar eskiden yeni evliyken en azından film izlerdik havalar soğuk dışarıya da çıkamıyorum çok sıkıldım bu durumdan

4 ay önce doğum yaptım eşimle hiç zaman geçiremiyoruz?
Cevapla