Eşimle bebeğim olduğundan beri ayrı yatıyoruz, sizce normal mi?

Hamilelik önceside yok klimada uyuyamıyorum diyerekten ayrı uyuyorduk bi 3 ay şimdi bebek oldu sesinden uyuyamıyorum diyerek ayrı uyuyo ben arrık canım sıkılmaya başladı napmalıyım?
Eşimle bebeğim olduğundan beri ayrı yatıyoruz, sizce normal mi?
Cevapla