Bana zorla saldıran adamla aradan uzun zaman geçmesinden sonra yakınlastık ne yapmalıyım?

o beni çok seviyor ve sürekli uzaktık o olaydan sonra ama birbirimizi görüyoduk ben ona kızgındım ve sonra bi gün bi anda yakınlastık çok utanıyorum onun yanında yatakdada olmadı resmen ayakta yakınlastık onun suratına bakmaktan çok utanıyorum adama resmen tokat attım yanından kactım o benden baya olgun bir erkek kafam çok karısık ve çok utanıyorum böyle bişey yapmam doğru muydu bilmiyorum yenik düştüm kendime binlerce kez küfür etmek geçiyor içimden
Bana zorla saldıran adamla aradan uzun zaman geçmesinden sonra yakınlastık ne yapmalıyım?
Cevapla