Eski sevgilim bana şiddet uyguladı, çok kötü hissediyorum, ne olacak şimdi?

Arkadaşlar 1 hafta evve ayrıldığım adam iş yerime kadar gelip benimle konuşmak istedi. Bende istemedim çok ısrar etti kötü durumda olduğunu söyledi kabul ettim ve oturduk bir yerde. Bizim ilişkimizde biz defalarca ayrılıp barıştık son iki ayrılmamızda ilişki resmen bitmişti en azından ben artık ondan soğumuştum sonuncusunda yaptığı şeyleri hazmedeyip ben ayrıldım. Bu ayrılık sürecinde kafam dağılsın diye iş yerinden biri ile ara ara arkadaşça sohbet ettim ona derdimi anlattım. Eski erkek arkadaşımın iş yerime geldiğini görünce telefonumu kurcalayacağından emin olduğum için mesajları sildim. Ama yanıltmadı telefonumu zorla elimden aldı vermek istemediğim halde şifremi girdi ve o iş yerinden konuştuğum kişinin attığı normal bi mesajı gördü. Önceki mesajları sildiğim için sanki onunla sevgiliyken de konuşuyormuşum aldatmışım gibi bana sertçe vurdu küfürler etti. Gidip ailesine anlatmış annesi bana beddua etti hakkını helal etmediğini söyledi. Sen oğlumla sevgiliyken nasıl başka biriyle konuşursun ben olsam bende vururdum dedi. Bunları haketmedim kesinlikle. Çünkü onunla beraberken arkadaşça dahi olsa hiç bi erkekle konuşmadım. Ondan ayrılınca artık olmayacağını anlayıp biri ile konuşarak kafa dağıtmak istedim. Bana vurduğu için ettiği küfürler için kendimi çok kötü hissediyorum annesinin dedikleri de cabası?

Eski sevgilim bana şiddet uyguladı, çok kötü hissediyorum, ne olacak şimdi?
Cevapla