Eski sevgilim yüzünden travma yaşıyorum ne yapacağım?

3 yıl beraberdik. hep beni anladığını vs söylerdi , bir bok anlamıyormuş
3 tane kardeşim gibi dediği erkek arkadaşı vardı , benim ona anlattıklarımı o gidip onlarla paylaşıyormuş. bir gün regl olduğumu söylemiştim Samete mi sorsam , o sevgilisi regl olduğunda napıyor acaba demişti salak o gün anlamıştım.

Gece konuşurduk, anlat hadi bir şeyler derdim, ısrar ederdim anlatmazdı ben çok alışkın değilim derdi ya da aklıma bir şey gelmiyor derdi. Ben konuşmaya başlayıp üst üste anlatınca susmadın hiç , anlattırmıyorsun bana filan derdi ben de suçluluk hisseder susardım bu sefer
Şu an mesela biriyle flört etsem biraz fazla konuşunca çenem düştü kbakma , sen anlat lütfen filan diyorum karşımdaki de şaşırıyor saçmalama öyle şey mi olur , ne zaman anlatmak istersen dinlerim ben diyor
ama öncekinin yaptıkları çıkmıyor aklımdan, öyle değerlendiriyorum bunu da😕
Eski sevgilim yüzünden travma yaşıyorum ne yapacağım?
Cevapla