Selamss,
Sevdikleriniz için nelerden vazgeçtiniz? Yıllarca hayalini kurduğunuz hedeflerinizden, geleceğinizden vazgeçer misiniz?

Selamss,
Sevdikleriniz için nelerden vazgeçtiniz? Yıllarca hayalini kurduğunuz hedeflerinizden, geleceğinizden vazgeçer misiniz?

Yani benim için önemli olan bu hayalleri gerçekleştirebileceğim ya da bu hayallerime destek olabileceğim insan ile birlikte yola devam edebilmek.
Hayallerimden vazgeçmek bir nevi kendimden vazgeçmektir. Eksilmiş bir benle ne o kişiyi mutlu edebilirim ne de (manen) verecekleriyle yetinebilirim.
Vazgeçemem 🥹 zaten buna saygı duyan biriyle beraberim demektir
Delikanlı adamın hayalleri olmaz hedefleri olur hadi eyvallah 😂
Cevap
21Cevap
benim hayalim. başta sağlık. sonra da sevdiğim eşimle bir yuva sadece.
Geçmem , ilişki biter iki gün sonra hayallerin hep sende kalır.🎈
evetttt
ahahah uçurmasın ayaklarını yerden kesse zaten uçarsın gjklşşş
pilot olmaya gerek yok bunlar için hklşş
hahahah
Büyük konuşmak istemem ama vazgeçmezdim sanırım.. yarın bir gün ayrılsak hayallerimden de olurdum çünkü.
Gençliğimden vaz geçtim ve şimdi tek başıma çalışıp çocuk büyütüyorum
Yapabilirim öyle şeyler yapmışlığım da vardır
Bazı hayallerdeb vazgeçerim yeterki iliskim olsun beni görünce kızlar karsh kaldırıma geçiyor
En büyük hayalim cumhuriyet savcısı olmak aslada vazgeçmem
olacam zaten yksye hazırlanıyorum kimseye torpil yok sjsjsjsj
İlişkide olduğum kişi hayallerimi de desteklemeli dolayısıyla vazgeçmemem gerekir
Vazgeçecek en azından tek taraflı fedakarlık gerektirecek bi şey yaşamak istemem.. sevmek sevilmek nedensiz olunca anlamlı… aksi başka bir şey oluyor…
Sevip sevmemek harici sorumlulugum olarak gordugum insanlar icin, kariyerimden, gelecegimden, hayat duzenimden gecmisimden, bugunumden ve gelecegimden fedakarlik yapiyorum hala...
Bu konuda hiç fedakar değilim geleceğim benim için çok önemli ilişki biter yenisi gelir ama geleceğim öyle değil, bu devirde kimseye muhtaç olmamak lazım
Çok şeyden vazgeçtim zamanında bir faydasını görmedim. Kimse için kendinden hayallerinden vazgeçmemek lazım aşkın ömrü bir kaç yıl. Aşk bitince “ne yaptım ben” ile kalıyorsun.
Sınırlar vardır evli bile olsan bana çok mantıklı gelmiyor eşim benim hayllerime engel oluyorsa gerçekten beni sevmiyordur benimle birlikte hayallerimi gerçekleştirmeyen biri ile asla olmaz
Hayır geçmedim benim hayellerim ilişkime bağlı değildiki zaten 😂 ilişkim bitti ama ben hayellerimin peşinden gittim ve gitmeye devam ediyorum
canım başka bişey değil bana kalırsa. Bir gün o çok sevdiğin adam/kadın gidebilir o mükemmel ilişkin bitebilirçok ekstra şeyler olmadıkça vazgeçmem
Geçmiştim ama değmemişti..
Öyle bir seçeneğim yok olsada illaki bir yol bulurum
Aptallıktı ama yurt dışında bir iş teklifini geri çevirmiştim. Hayatımın top seviyesiydi.
Hayallerimi ilişkimin içine eklerim tabi seviyırsam
Hayallerimim olmadan ben olmamki diyelimki vaz geçtim hep bi eksiklik hissederim ama geçemem
Yok vazgeçmem hayallerine engel olan aşkı da istemem
Kendimi değiştiririm ama hayallerimi değiştiremem maalesef.
Hayır vazgeçmem. Ayrılık acısı geçer ama pişmanlık asla geçmez.
Kimler için hayallerimi feda ettim.. Sen düşün. 😄
Hem hayallerim için hem de ilişkim için savaşırım ben
Vazgeçmem, vazgeçmem gerekiyorsa doğru kişi değildir.
Kimler/neler için hayallerimden vazgeçtim. İlişkim için de vazgeçerdim diye düşünüyorum.
Kimse için hedeflerimden vazgeçmem, kadınlar her zaman ikinci planda benim için.
Hayallerim beni ben yapan şeylerdir, vazgeçmem çözüm bulurum
hayallerimize ilişkimizi dahil edip daha mucizevi bir şey yaşarız
geçtim amma siz geçemeyin kiymet bilmiyorlar zaten
Asla vazgeçmem ama karşi Taraf vazgeçerse o zaman vazgecerim. Karsiya bagli durum.
Vazgeçmem sevdiğim kişinin de beni desteklemesi gerekir imkan varsa birlikte de gerceklestiewbiliriz
Değil ilişki hiçbir şey hayallerimle kıyaslanamaz ilişkide neyin nesiymiş
Önce karşı tarafa sormak lazım ona göre cevap şekil alır
Ama bence Hayır
Offf çok zor soru ya
Mal demeyelim de biraz fazla duygusallar diyelim😅
Hayır demeyenlerin zerre beyni yoktur net olarak
Bunu gençler cevabladin ben 51
Hayır geçmem.
Sevgilim için anca ondan vazgeçerim
Bi ara öyle olucaktı allah izin vermedi
etmek istemem açıkcası
Hayır tek vazgeçmeyeceğim şey onlar
Hayır vazgeçmem
Vazgeçmem hayallerim daha önemli
Hiçbir şeyden vazgeçmem
Asla aşk için vazgeçmem
Büyük konuşmak olmasın ama hayir
Vazgecilmemeli herkes gidici
İkisini aynı anda devam ettiririm
Kimse hayallerinden vazgeçmeli
Hayır hayallerim kırmızı cizgimdir
Sanırım hayır
hayır vazgeçmem
Hayır.
Hayır
Zor bir seçim
Geçmem
Fedakarm bu konuda
Yok, vazgeçmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?