"motoru kullanmak ister misin?" dedi kesin bana asiiikkk yicem 😌😌


Vermem. Ama kardeşime de vermem. Çünkü Allah korusun tek başına sürmesi beni çok korkutur. Ustası bile olsa kaza yapar diye düşünürüm. Aynı değerde başka bir şey olsa veririm tepe tepe kullansın.
Cevap
52Cevap
Sevgilim olsaydı verirdim tabi ki de.. canım feda olurdu sevgilime
Hayır vermem🙄
sen niye boyle gicik bi adam oldun aaa
Asla motorum benim her şeyim tek aşkım onsevgilimde o vermem asla
Arabamı veririmde motorumu çok zor veririm ya ona daha sahipleniciyim 😂
Motorumu vermem ama arabayi veririm, verdim zamaninda 😂
Bunu hak eden biriyse asfaltı bilem ağlatırız birlikte
çok vermişliğim oldu en sonuncusunda çok basit bi hata yaptı vuruyordu bundan sonra kralına vermem
Arabamı veririm çizersede ççarparsada canı sağolsun jsnmdks
?
Vermem aşkım, şimdi canım motoruma zarar verir.
biliyosa bisi olmaz kiiz
yapiyolar ve havali oluyo ben dusuyorum pat diye niye boyle bilmiyorum ahshahhshahahs
o da her seye dusuyo dimi ben asik olayim da tovbe kimse gormesin baya asik oluyorum cunku ahhshahhahahas
ayyy tabisi kiizz, cicegi direkt sana yollicam caktirma ahshhaha
hadi insallaahh 💗
Benim olan onundur 😇
Sevgilim yok ama böyle maddi konular sakınılmaz
Ehliyeti varsa olabilir
Kullanmayı biliyorsa arabayı veririm tabii ama yanında ben olunca 😅
Veririm ay nolmuş. 😝🤣
cunku ikisi de yok diyomussun melo ahshahhshshs
Puhahahaha şu an yok evet hüüü. Neyse yürümek de güzel metrolar değil ama ya metrolarda aynı dil konuştuğum insan yok ya yok yok yok. 🤣🤣🤣
cok katiliyorum, umarim olur bi gun kiz ahshhahah
Ummayalım umunca olmuyo. Ummayınca oluyo 🤣
aa tamam o zaman 😂
Umuyosun gibi geliyo hâlâ 🤣🤣🤣
yok ask bos verdim 😂
İşte hakiki bi deli. 🤣🤣
Daha önce verdiğini düşünüyorum 😉
@Memo-trakya bi de göz kırpmış Allah'ın izniyle.🤣🤣🤣
Nasılsın
@Memo-trakya iyiyim dayıcım sen
100 yaşındasın ne dayısı annene
Kaç yaşındasın 18 20 deme
Bu resim çok tanıdık geldi
bilmiyorum abi bana ait degil pinterestten aldim
Benim eski kız arkadaşımin resmi yüksek ihtimal
aa olabilir, pintereste yuklemistir belki
Belki çünkü fizik aynı motor kask aynı
dogruduur
İyi geceler
size dee
Motora motor emanet edilmez 😏
guzelmis AHSHAHHSHSHAHSHSH
Ahahah banada arabayı sen kullan biraz uyuyayım demişti ben kabul etmemiştim
Motorumu veririm ama bir şartla
bende ona binmeli ee pardon arkasına binmeliyim
nolur nolmaz güvende hissetsin kendini 😂
Motorumu vermem ama arabamı veririm az çok bilse bile vermem tehlikeli çünkü
Evet kullanabilir
Ne sevgilim ne arabam var
şoförlüğü iyiyse olur
Evet veririm ondan kıymetli değil ya
Motorumu kimseye vermem 😂
Sürmeyi bilmiyorsa vermem biliyosa rahatta kalırım
Sevdiğime her seyimi verirdim
Dominar 400 kullanamaz ağır motor 😅
Kullanmayı biliyorsa neden olmasın
Belki yani evet fnmddmmd
Araba veririm de. motor vermem
Verilmemeli kazaya sebeb
Bilmem sakarligina bağlı
Elbette seve seve veririm
Ehliyeti varsa :D
Sen Adanalı mısın
hayir ne alaka?
Kucağımda olacaksa kullanabilir tabi
Kim bilir Hangi motoru kullanmanın derdinde!
Bebeğimi kinseyle paylaşmam (motor)
Motor var mı sende
yok ki
İkiside yok 😂
Olsa verirdim
Veririm..
Veririm
Evet
Evet
Vermem kaza yapar
Evet ben verirdim...
hayır izin vermem
vermem
Evet
Veririm
Evet veririm
İzin vermem
Acemiyse vermem
Vermem.
Vermem
Veririm tabiki de
Evet veririm isterse
Vermem.
Evet veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?