Bir şeyi çok fazla isteyince Allah nasip eder mi?

Kalbimde biri var. Beni yakından tanımıyor, hislerimi biliyor ancak beni istemedi. Hislerim karşılıksızsa yoluma bakarım diyordum fakat bu çocuğa abayı yaktım. Ona şiirler bile yazdım. Haberi olmasa da 1 senedir aklımda. Hâlâ onunla olmak için ALLAHA dua ediyorum. Bu ALLAHIN benim için yaptığı bir sınav ola bilir mi? Ondan başkasıyla olmak istemiyorum. Belki de ALLAH geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Sizce ilerde onunla bir araya gele bileceğim için mi onu kalbimden atamıyorum? Sanki dua etmekten vazgeçmezsem bir gün bir araya geleceğiz gibi hissediyorum. Ne düşünüyorsunuz? Allah nasip eder mi 🥹
Bir şeyi çok fazla isteyince Allah nasip eder mi?
Cevapla